مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد؛

نشست نقد کتاب"سرباز کوچک امام"۴ بهمن در قم

حجت الاسلام جباری گفت:نشست نقد کتاب"سرباز کوچک امام"روز پنجشنبه۴بهمن ماه با حضور نویسنده کتاب در تالارغدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: با توجه به درپیش بودن چهل سالگی انقلاب و اهمیت گرامیداشت این دهه و معرفی قهرمانان و آزادگان واقعی سرزمین ایران اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با همکاری «مجموعه کتاب خوب» و بر اساس ماهیت و عملکرد فرهنگی خود نشست نقد کتاب "سرباز کوچک امام" را برگزار می‌کند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در ادامه شیوه‌های تاثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را، زبان هنر همچون اجرای نمایش، معرفی کتاب در قالب رمان، داستان‌های کوتاه و اشعار مناسب عنوان کرد و گفت: این امر مهم در راستای تداوم و استحکام نهضت انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آزادگان و حمایت و تشویق نویسندگان انقلابی نیز است.

وی اضافه کرد: در این نشست کتاب‌های مرتبط در حوزه انقلاب و چهره‌های شاخص انقلابیون در قالب نقد و بررسی با حضور مسئولین، شهروندان عزیز، اهالی فرهنگ و هنر و اعضای کتابخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جباری بیان کرد: دشمن در این عصر از ناآگاهی و عدم مطالعه مردم در پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و اگر نسبت به تاریخ پیش از انقلاب و پس از انقلاب مطالعه و آگاهی داشته باشیم و به امر کتاب و کتابخوانی که یکی از نیاز‌های اصلی جامعه امروز به شمار می‌آید توجه شود بر توطئه‌های دشمن و رفع مشکلات فائق می‌آییم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم یادآورشد: نشست نقد کتاب "سرباز کوچک امام" روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح با حضور نویسنده کتاب و مهدی طحانیان آزاده سرافراز ایران در تالا غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

نشست نقد کتاب "سرباز کوچک امام" در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار