مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد؛

ساماندهی ۲۶۰ دستفروش در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر

مظفری از ساماندهی ۲۶۰ دستفروش پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم امروز با تاکید بر عزم ویژه مدیریت شهری بر تامین نظم و انضباط شهری و جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان در سطح شهر گفت: شهرداری رویکردی جدی در سال‌های اخیر در ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جمع‌آوری دست‌فروشان این محدوده داشته است.

وی با اشاره به امرار معاش برخی افراد از محل دست‌فروشی افزود: با توجه به اینکه بخشی از این دست‌فروشان به دلیل مشکلات مالی و تامین مخارج زندگی این کار را انجام می‌دهند، ساماندهی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت تا بتوانیم هم شرایط منظمی در شهر برقرار کرده و هم بستر فعالیت و امرار معاش آن‌ها را فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از ساماندهی ۲۶۰ دست فروش پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر خبر داد و یادآور شد: در این راستا انعقاد قرارداد و برپایی نمایشگاه و بازارچه زائر برای عرضه سوغات و صنایع دستی در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیش از راه‌اندازی این بازارچه این دست‌فروشان در پارکینگ شرقی فعالیت می‌کردند که منظر مناسبی نداشت، اما در حال حاضر با راه‌اندازی بازارچه شرایط خوبی برای استفاده مردم و فعالیت آن‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/الف

۲۶۰ دستفروش در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر ساماندهی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار