اهمیت احداث مجتمع های بین راهی در افزایش صنعت توریسم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به ضرورت احداث مجتمع‌های بین راهی در مسیر‌های مواصلاتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی آبدار صبح امروز،در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به بخش گردشگری شهرستان‌ها امری ضروری است، گفت: شهرستان‌های آذربایجان شرقی،به سبب برخورداری از ظرفیت‌های ویژه گردشگری همواره مورد توجه قرارگرفته است، لذا فراهم سازی زمینه لازم برای جذب گردشگران امری ضروری است.

آبدار با اشاره به ضرورت احداث مجتمع‌های بین راهی، افزود: با توجه به اینکه احداث مجتمع‌های بین راهی به عنوان یکی از زیر ساخت‌های مهم، عامل موثری در تامین رفاه گردشگران محسوب می‌شود، لذا اداره کل میراث فرهنگی،احداث این مجتمع‌ها را در زمره وظایف خود قرار داده ودر صدد تکمیل این مجتمع‌ها در محور‌های اصلی گردشگری استان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه مجتمع بین راهی شهرستان هوراند در مسیر دسترسی به قلعه تاریخی "پشتاب" (پشتو) قرار دارد، افزود: این مجتمع به مساحت ۱۲۰ مترمربع،شامل سرویس بهداشتی، بوفه و نمازخانه است که همزمان با دهه فجر سال  افتتاح خواهد شد.

آبدار در پایان با بیان اینکه پروژه مذکور با اعتباری به میزان ۳۹۶ میلیون تومان به اتمام رسیده است، بیان کرد: در این راستا مسیر دسترسی به قلعه تاریخی پشتاب نیز به طول ۵۰۰ متر زیرسازی، آسفالت و آماده بهره برداری است.

 

انتهای پیام/ت

افزایش رفاه حال مردم در شهرستان ها،یکی از دغدغه های مهم مسئولان گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.