بیعت مدافعان حرم با حضرت زینب(س) +فیلم

ویدئویی از بیعت گروهی از مدافعان حرم لشکر فاطمیون با حضرت زینب کبری(س) در صحن حرم آن حضرت را مشاهده می‌کنید.

بیعت مدافعان حرم با فرمانده‌شان +فیلم

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهدای مدافع حرم از جمله بی‌قرارانی هستند که در نشان دادن وفا و صیانت از شجره طیبه اهل بیت(ع) مرزها را در نوردیدند و با ولایت‌پذیری، ایثار، شهامت و شهادت خود زیباترین تحلیل فلسفه قیام حسینی را برای جهانیان معنا و تفسیر عینی کردند. 

مدافعان حرم بزرگترین گروه نظامی شیعی در سوریه و عراق است که با هدف مقابله با تخریب حرم‌ها و مراقد اهل بیت به ویژه حضرت زینب(س) توسط تروریست‌های تکفیری شکل گرفت.

لشکر فاطمیون در سال ۱۳۹۰ با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری ۲۲ نفر برای دفاع از حرم تشکیل و تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی (لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند.

لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص است که به‌ تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب (س) است تا جایی که در جریان تصرف بلندی‌های اطراف لاذقیه شخص سیدحسن نصراللّه به رزمندگان فاطمیون تبریک گفت، مناطقی که مدت‌ها در دست تروریست‌ها بود.

در ادامه ویدئویی از بیعت گروهی از مدافعان حرم «لشکرفاطمیون» با «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در صحن حرم آن حضرت را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیخ نشابور
۰۱:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
لبیک یا زینب
لبیک یا حسین
لبیک یا سیدعلی
Mauritius
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
من.هم.حمایتت.مکنیم
Iran (Islamic Republic of)
من ایرانیم
۲۰:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ما همه مدافع حرم هستیم عده‌ای بر حسب نیاز امروز اعزام شده و الباقی منتظر فرصت برای اعزام برای نبرد با اسرائیل هستیم. السلام علیک یا اهل بیت علیهم السلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
السلام علیک یا زینب الکبری
آخرین اخبار