جلوگیری از بیش از ۴۳ هزار سفر غیرضروری در استان کرمان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بیش از ۹۹ درصد کارفرمایان کرمان لیست بیمه خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده واز سفر‌های غیرضروری در استان کرمان جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: امروز بیش از ۴۵ هزار کارفرما در استان داریم یعنی ۴۵ هزار کارگاه در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروزه بیش از ۴۶ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین هستند در حالی که در ابتدای انقلاب فقط ۱۴ درصد مردم تحت پوشش بودند گفت: امروز بیش از ۱۴۶ هزار خانوار در استان کرمان بیمه توافقی دارند و ۲۶ شعبه اصلی تامین اجتماعی در استان کرمان وجود دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه به برکت وجود کارآفرینان امروز سازمان تامین اجتماعی در استان مستمری بیش از ۱۰۰ هزار خانوار را پرداخت می‌کند که ۱۶۰ میلیارد تومان مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود افزود: در حال حاضر کارفرمایان ۶۶۰ میلیارد تومان بدهی معوقه به سازمان تامین اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه منابع ما بدون اتکا به دولت تامین می‌شود و کارفرمایان نقش مهمی در ایجاد اشتغال کشور و استان دارند عنوان کرد: کارفرمایان کرمانی به‌موقع اقدام به پرداخت حق بیمه خود کرده و خوش حساب هستند و فرهنگ بیمه امروز در استان کرمان جایگاه خود را پیدا کرده است.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر کارفرمایان ۶۶۰ میلیارد تومان بدهی معوقه به سازمان تامین اجتماعی دارند افزود: آمادگی داریم که با این کارفرمایان همکاری شود و در طرح بخشودگی جرائم به آن‌ها کمک کنیم.

انتهای پیام/ی

تامین اجتماعی در استان کرمان  ۱۶۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار