سینه زنی و مداحی شهدای خان طومان لحظاتی قبل از شهادت +فیلم

ویدئویی از سینه زنی و مداحی شهدای لشکر ویژه ۲۵ کربلای استان مازندران در درگیری‌های خان‌طومان قبل از شهادت را مشاهده می‌کنید.

سینه زنی و مداحی شهدای خان طومان قبل از شهادت + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگان شجاع مدافع حرم خاطرات نابی را از هم به یادگار گذاشتند، این خاصیت جبهه بود که در اوج سختی و جنگ دل‌هایشان را به هم نزدیک کرده بود، شهدایی که منش و روش شهدای هشت سال دفاع مقدس را الگوی خود قرار داده بودند و با سرمشق گرفتن از سیره این شهدا قدم در این راه جهادی گذاشتند.

در پی نقض آتش‌بس توسط عوامل تکفیری داعش در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه این جنایتکاران به شهرک خان‌‌طومان، تعدادی از داوطلبان مدافع حرم که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام اللّه علیها راهی سوریه شده بودند، به شهادت رسیدند.

با تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهادت ۱۳ مدافع حرم حضرت زینب (س) از استان مازندران در درگیری با تروریست‌ها در خان طومان سوریه اعلام شد. همچنین تعداد ۲۱ نفر از رزمندگان این استان در درگیری با جنایتکاران داعش مجروح و جانباز شدند.

استان مازندران قبل از این، ۱۷ شهید مدافع حرم را تقدیم کرده بود و با احتساب ۱۳ شهید دیگر در خان طومان، شهدای مدافع حرم این استان به ۳۰ شهید رسید.

در ادامه ویدئویی از سینه‌زنی و مداحی شهدای لشکر ویژه ۲۵ کربلای استان مازندران در درگیری‌های خان‌طومان قبل از شهادت را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

عزاداری شهدای مدافع حرم خان‌طومان قبل از شهادت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام(مح.عل)- ر
۰۹:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام ودرودخدابرشهداوجانبازان مدافع حرم لشگر خط شکن وخط نگهدار ٢٥کربلا.استوانه های مستحکم وسرافرازی وسربلندی کشورمان هستند.ازروح پاکشان میخواهیم که. شفاعت مارانزدمولایمان حسین(ع)وحضرت زینب(س) بکنند. روحشان شاد صلوات
Iran (Islamic Republic of)
طاهرآبادی
۲۱:۰۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
جانم بقربان شماهاشهدای مدافع حرم خوشابسعادتتون ماراهم دعاکنیدکنارتون ملحق بشیم انشاالله عربستان آل سعودواسراییل ودرراس آنهاآمریکاوانگلیس خبیث راتارومارخواهیم کردجانمون فدای وطن راهتون ادامه میدهیم انشاالله هرچی مزدوروخائن وطن فروش رسواوریشه کن بشودیاعلی
Iran (Islamic Republic of)
یک خواهر
۰۰:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
کاش نزد امام حسین و حضرت مادر یادی هم از ما بکنند و نزد خدا شفاعت ما رو هم فراموش نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
شهادت مبارکشان باد چون لایق شهادت بودن .بیخیال مادیات زودگذردنیا شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
روحشون شاد
-
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بچه های آقازاده ها هم مثل اینکه بودن من عکسشونو دیدم
دستشون درد نکنه برای دفاع میرن