بازگشت بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به چرخه اقتصادی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از بازگشت بیش از ٢ هزار هکتار از اراضی ملی خلع ید شده در استان اردبیل به چرخه اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عباس کریمی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه‌ای که به منظور بررسی و تعیین تکلیف بیش از ٢٠٠٠ هکتار از اراضی ملی فسق قرارداد و خلع ید شده تشکیل گردیده بود، از دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مدیریت امور اراضی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به منظور بررسی دقیق و کارشناسی طرح‌های راکد و فسق قرارداد شده و خلع ید شده جهت بازگرداندن این اراضی به چرخه تولید و اقتصاد تشکر کرد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت اراضی ملی در استان اردبیل این امر کار ارزشمندی بوده و اداره کل منابع طبیعی و امور اراضی بایستی با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه مختصات جغرافیایی و دقیق این اراضی را مجددا بررسی نماید.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: در جلسات آتی با هماهنگی دستگاه قضایی و در صورت لزوم طرح در جلسات مرکز خدمات سرمایه گذاری برای بررسی مجدد جرایم و استعلام ها، این اراضی قابل واگذاری به سرمایه گذاران جدید باشد.
 
انتهای پیام/ح/پ

توسعه منابع استانداری اردبیل

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.