تاکید امام جمعه شیراز بر حمایت از تولید و اشتغال

امام جمعه شیراز بر پشتیبانی از تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: مدیران باید از ظرفیت‌های تولید و اشتغال استان استفاده کنند.

تاکید امام جمعه شیراز بر حمایت از تولید و اشتغالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله دژکام امروز نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز، گفت: باید طوری مسئولان برنامه‌ریزی کنند که تولید و اشتغال مناسب شکل گیرد و شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های مناسبی برای تولید و اشتغال در استان فارس وجود دارد که مدیران باید از این ظرفیت‌ها بیشتر و بهتر استفاده کنند تا شاهد افزایش اشتغال باشیم.

آیت الله دژکام با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، گفت: حکومت ما جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد بوده است، اگر اسلام را خوب بشناسیم و خوب اجرا کنیم اسلام برای همه عرصه‌های زندگی بشری برنامه جامع دارد.

خطیب جمعه شیراز با بیان اینکه، اسلام از ارکان اصلی انقلاب بوده است، افزود: مخالفت با ظلم به مستضعفین از آرمان‌های اصلی انقلاب است، این موارد اکنون در چهل سالگی انقلاب باید بیشتر و بهتر تبیین شود.

دژکام با بیان اینکه باید برای مشکلات جامعه برنامه داشته باشیم گفت:: امام (ره) در باره این موضوع و عدم ظلم‌پذیری تاکید فراوان داشتند، و همواره در برابر ظلم رژیم اشغالگر صهیونسیتی در فلسطین هم کوتاه نیامدند و اکنون نیز باید بر این آرمان‌های انقلاب با گذشت چهل سال تاکید و آن را مرور کنیم.

وی با بیان اینکه خدا شناسی و خداترسی سبب شد که خداوند پشتیبان ملت باشد و برکات انقلاب را به ملت ارزانی دارد، گفت: دستاورد‌های انقلاب کم نیست و جامعه جهانی باید این دستاورد‌های ارزشمند را ببیند.

دژکام گفت: ملت ایران با خدا معامله کرد، این را باید بزرگ نوشت و اعلام کرد که ملت ایران به استبداد نه گفت و فریاد رهایی سر داد، ملت ایران دینداری و خداخواهی را برگزید، این کار بزرگ در تاریخ ماندگار شد و اکنون پس از گذشت ۴۰ سال تداوم دارد، خطوط انقلاب توسط امام راحل ترسیم شد و آرمان‌های انقلاب بر توحید و یگانگی و مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی شکل گرفت.

امام جمعه شیراز افزود: دستیابی به استقلال از آرمان‌های انقلاب بوده است، اکنون نیز هر کس دانسته یا ندانسته بخواهد به نوکری آمریکا بازگردد از مردم سیلی می‌خورد و مردم توی دهن این اجانب خواهند زد.

خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از حوزه و دانشگاه به عنوان دو نهاد شروع کننده حرکت انقلاب اسلامی نام برد و افزود: باید از ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی استفاده کرد.

دژکام با بیان اینکه این انقلاب با گذشت، ایثار و جان‌فشانی به عزت و افتخار رسیده است، بیان کرد: تداوم قدرشناسی ملت از انقلاب اسلامی یک ضرورت است که باید بیش از پیش این مهم را پاس بداریم.
انتهای پیام/م

تاکید امام جمعه شیراز بر برنامه ریزی مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار