هفته‌ای سرد، برفی و بارانی در راه است

بارش باران و برف همراه با افت دمای هوا از عصر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

هفته‌ای سرد، برفی و بارانی در راه است به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  غلامرضا ضیاء شهابی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های باران به شکل رگباری و احتمال رعد و برق از نواحی جنوبی خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز ۱۵ بهمن به تدریج در تمامی مناطق استان گسترش خواهد یافت.

وی افزود: در نواحی کوهستانی و سردسیر خراسان ضوی طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه آتی بارش‌ها به شکل برف پیش بینی شده است.

شهابی ادامه داد: همچنین وزش باد طی امروز و فردا در بخش‌های جنوبی استان شدت می‌گیرد که گاهی شدید و در قسمت‌هایی سبب گرد و خاک می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش میانگین دمای هوا از فردا در خراسان رضوی اظهار داشت :  روند کاهش دمای هوا در نواحی مختلف استان تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود : روز‌های دوشنبه و سه شنبه هوای سردی را در استان خواهیم داشت بطوری که کمینه دمای هوا طی این مدت در برخی از مناطق به ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد.

شهابی تصریح کرد : بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که از فردا به تدریج کاهش یافته و روز سه شنبه هفته جاری با ۱۰ درجه کاهش به پنج درجه می‌رسد و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت با روند کاهشی تا سه درجه زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام // ز.م
 


بارش برف و باران در خراسان رضوی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.