مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

آغاز ثبت نام گسترده‌ فیبر نوری خانگی

سیدمجید صدری، گفت: امکان ثبت‌نام گسترده و یکپارچه فیبر نوری خانگی را از طریق درگاه جداگانه‌ای در پرتال شرکت مخابرات ایران فراهم‌ کردیم.

امکان ثبت نام گسترده‌ی فیبرنوری خانگی از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران مهیا شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک فجر چهلم انقلاب اسلامی، اعلام کرد  امکان ثبت‌نام گسترده و یکپارچه فیبر نوری خانگی از طریق درگاه جداگانه‌ای در پرتال شرکت مخابرات ایران فراهم‌ شده است

صدری در اینستاگرام نوشت:

«بهره مندی، تمایل و اعتماد به فناوری های جدید با تجربه های موفق و رضایت مشتری ایجاد می شود.

امروز و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، فناوری فیبرنوری با مزیت سرعت و کیفیت متمایز برای بهره مندی مردم عزیز در سراسر کشور در دسترس است تا تجربه ای متفاوت را در حوزه دیتا تجربه کنند.

برای این منظور امکان ثبت‌نام گسترده و یکپارچه فیبرنوری خانگی را از طریق درگاه جداگانه ای به آدرس www.tci.ir/ftthreg در پرتال شرکت مخابرات ایران فراهم‌ کردیم که همزمان با آغاز دهه فجر با شرایط و تخفیف ویژه در اختیار عزیزان قرار گرفته است.

هیچ محدودیتی در ارائه این سرویس وجود ندارد و هزینه های آن مطابق هزینه های ADSL محاسبه شده و در کمترین زمان با مدیریت یکپارچه و تسهیلات و برنامه زمان‌بندی ارائه می شود.

به علاوه مشترکین ADSL در صورت تمایل می توانند سرویس خود را به فیبرنوری تغییر داده و از مزایای آن بهره مند شوند.

تلاش ما این است تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بهترین خدمات را در مسیر مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر ارائه دهیم.»

امکان ثبت نام گسترده‌ی فیبرنوری خانگی از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران مهیا شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بنده در شهرستان خمین چند بار مراجعه کردم اما اصلا کسی اطلاع ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بر این مژده گر جان فشانیم رواست
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۲:۴۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
به شرطی خوبه که به امثال شاتل و پارس آنلاین و غیره هم اجازه رقابت روی این بستر داده شود چون من به شخصه بعید میدانم یک شرکت دولتی یا خصولتی بتواند مشتری مدار باشد .... از رفتار اپراتور های اینترنت مخابرات در پاسخگویی به مشتریان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی میتوان این را فهمید....البته نه صد در صد اپراتورها ولی من غالبا ناراضی بودم و این مربوط میشه به مدیریت ضعیف و عدم مشتری مداری ...چون دلسوزی کمه ....
آخرین اخبار