برنامه ریزی منطقی و در نظر گرفتن اولویت ها عامل موفقیت در فعالیت ها

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴، برنامه ریزی منطقی و در نظر گرفتن اولویت‌ها را عامل موفقیت در فعالیت‌ها و اقدامات دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدارحم امیری زاده، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ در جلسه هم اندیشی مدیران که با حضور معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد، از اهتمام مدیران شرکت جهت حضور موثر و جدی در جلسه ابراز خرسندی کرد و گفت: برگزاری این جلسات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: همیشه اقدامات و فعالیت‌هایی به نتایج موفقیت آمیز خواهند رسید که با یک برنامه ریزی منطقی و در نظر گرفتن اولویت‌ها آغاز شوند.

امیری زاده با بیان اینکه مدت زمان باقیمانده تا آغاز فصل خرید گندم و دانه روغنی کلزا اندک است، تصریح کرد: لازم است تمامی همکاران با تدوین برنامه‌های منسجم و هماهنگ این زمان را مدیریت کرده تا بتوان در زمان خرید با مسائل و مشکلات کم تری روبرو شویم.

این مقام مسئول اذعان داشت: یک سری اتفاقات و اشکالات غیر قابل پیش بینی در حین انجام پروسه خرید قطعا وجود خواهد داشت که در صورت آمادگی مدیران و کارکنان می‌توان بخوبی از آن عبور کرد، البته این موضوع نیازمند تخصص، تجربه‌های بالا، پشتکار، جدیت در انجام امور محوله، صداقت و بسیاری عوامل دیگر است که الحمدالله در مجموعه کارکنان این شرکت بخوبی احساس می‌گردد.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ افزود: این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد ضمن هماهنگی و تعامل با سایر بخش‌های مربوطه مثل جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در یک برنامه زمانبندی شده در چارچوب دستورالعمل‌ها با تفکر و روحیه جهادی عمل می‌کند.

خدارحم امیری زاده با اشاره به اینکه استان خوزستان انبار غله در کشور محسوب می‌شود و این موضوع وظایف این شرکت را در سطح ملی قرار داده است اظهار کرد: همین شرایط سبب شده حساسیت ما نسبت به وظایف شرکت دوچندان شود، چرا که وظایف ملی فراتر از وظایف استانی هستند.

انتهای پیام/گ

لزوم برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.