رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور؛

کشف و معدوم‌سازی ۶ تن گوشت فاسد در نیشابور

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت:بیش از ۶ تن گوشت فاسد از یک سردخانه در اطراف نیشابور کشف و معدوم شد.

کشف و معدوم‌سازی ۶ تن گوشت فاسد در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: بیش از ۶ تن گوشت فاسد از یک سردخانه در اطراف نیشابور کشف و معدوم شد.

وی تصریح کرد: اکیپ واحد نظارت این شبکه در بازرسی از رستوران‌ها و آشپزخانه‌های این شهرستان مقداری گوشت چرخ شده فاسد و تاریخ گذشته کشف کرد و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد، این گوشت‌ها از یک سردخانه غیرمجاز در یکی از روستا‌های اطراف شهر توزیع شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: کارشناسان واحد نظارت این شبکه با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی به محل عزیمت کردند و موفق شدند، بیش از ۶ تن گوشت تاریخ گذشته و فاسد را کشف کنند، با وجود مقاومت متصدی، گوشت‌ها به کشتارگاه سیمرغ هرم برای معدوم کردن حمل شد که پس از بازدید دادستان و توضیحات ریاست شبکه دامپزشکی، وی دستور معدوم کردن این گوشت‌ها را صادر کرد.

سلیمانی به متصدیان رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها توصیه کرد، گوشت و فرآورده‌های مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کرده و در صورت مشاهد تخلف در واحد‌های مذکور، طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

با متخلفان در حوزه گوشت برخورد جدی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.