مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ آذربایجان غربی گفت: برای خرید آثارِ برخی از هنرمندان، اعتباراتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم محقق گردد.

حجت‌ الاسلام‌ و‌ المسلمین ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان آذربایجان غربی ، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه, در خصوص پرداخت نشدن مطالبات صندوق بیمه هنرمندان و مشکلات بیمه شدگان این صندوق ، گفت : سفرِ اخیر هیئت صندوق اعتباری هنر به آذربایجان غربی ، در این باره بود و تلاش شد هنرمندانی که هنوز به عضویت در این صندوق در نیامده اند  ، عضو این صندوق شوند  و از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: برای خرید آثارِ برخی از هنرمندان عضو این صندوق ، اعتباراتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم این اعتبارات محقق گردد .

وی ادامه داد : امیدواریم بتوانیم شایسته انتظاراتی که هنرمندان عزیز دارند باشیم اما طبیعاً اعتبارات صندوق نیز محدود است و به تناسب تامین اعتبار، رسیدگی به تقاضا ها در برنامه است.

صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان ، روزنامه نگاران و هنرمندان فعالیت خود را رسماً از فروردین ماه ۱۳٨۳ در ساختمانی متعلق به موسسه فرهنگ و توسعه، واقع در خیابان آرژانتین تهران آغاز به کار کرد و در نخستین سال فعالیت، ۷۵۶ نفر از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه کشور به عضویت این صندوق درآمدند.

این صندوق موسسه ای غیر دولتی وغیر انتفاعی دارای شخصیت مستقل است که زیر نظر هیات امناء اداره می شود.

 

انتهای پیام/م

خرید آثار هنرمندان در صورت تحقق اعتبار تخصیص یافته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.