۷۳۰۰ متر مربع از موقوفات آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید

معاون فنی و موقوفات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع از موقوفات این نهاد به بهره برداری رسید.

۷۳۰۰ متر مربع از موقوفات آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خلیل اکبری معاون فنی و موقوفات آستان قدس رضوی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با عنایات حق تعالی و امام رضا (ع) در مسیر عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب در منشور ۷ گانه تولیت آستان قدس، موقوفات این مجموعه در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تحصیلی و تربیتی برای استفاده دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح فضا‌های فرهنگی باغ بیلدر تصریح کرد: مجموع مساحت این باغ ۱۶۰ هکتار می‌باشد که در این فاز از برنامه‌ها ۴۰ هکتار آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اکبری ادامه داد: امروز همچنین ۴ سالن با ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا و ظرفیت ۸۰۰ نفر افتتاح می‌شود که ۲ فضا به خوابگاه، یک فضا به نمازخانه و یک فضا به سالن غذاخوری اختصاص داده شده و در کنار آن به فضا‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تحصیلی و تربیتی اقدامات قابل توجهی توسط آستان قدس رضوی انجام شده است، گفت: پیش از این رویداد مدرسه‌ای در سرخس در زمینی ۴ هزار متری و در زیربنای هزار ۶۰۰ متری بوده که در این فضا دو مدرسه ۶۰۰ نفره ساخته شده است و امروز افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی آستان قدس رضوی افزود: در گام بعدی نیز اردوگاه فرهنگی دختران طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه گناباد همزمان با دهه فجر تصریح کرد: این کتابخانه در فضای ۲ هزار متری با اعتبار ۳ میلیارد تومان در فضای آقایان و بانوان ساخته شده است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

بهره برداری از موقوفات آستان قدس رضوی در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.