خراسان‌رضوی را باید با حضور کارآفرینان و شرکت‌ها اداره کرد

استاندار خراسان رضوی گفت: ما می‌خواهیم با حضور کارآفرین‌ها و شرکت‌ها استان را اداره کنیم.

خراسان‌رضوی را باید با حضور کارآفرینان و شرکت‌ها اداره کردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ۴۰ سال از انقلاب گذشت و در این مدت کارنامه درخشانی در زمینه زیرساخت‌ها و در همه حوزه‌ها داشته ایم، اما کاستی‌هایی نیز وجود داشته است.

وی نسبت روستانشین‌ها به شهرنشینان را یکی از کاستی‌های موجود دانست و افزود: براساس آمار رسمی، در ۵ سال اخیر جمعیت شهرنشینی ۳ برابر شده و ۷۴ درصد جمعیت را شهرنشینان تشکیل می‌دهند به طوری که برخی روستا‌ها تخلیه شده است، لذا در صدد هستیم مردم را به روستا بازگردانیم.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه در استان ۱۲ منطقه اقتصادی تعریف شده است، گفت: با وجود اختلافات سیاسی، حرف ما در زمینه اقتصادی یکی بوده و کلید سرمایه، توسعه است لذا منزلت این استان را باید افزایش دهیم تا شاهد این تعداد از مستمندان نباشیم که برای تحقق این مهم در دهه پنجم انقلاب باید سبک اداره کشور را تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «دولت کارگزار است و مردم کارفرما»، در صدد هستیم با حضور کارآفرین‌ها و شرکت‌ها، استان را اداره کنیم.

رزم‌حسینی افزود: در استان خراسان رضوی ۳ هزار میلیارد تومان یارانه توزیع می‌شود، اما بودجه عمرانی به چه صورت است؟ مدیریت توسعه به معنای مدیریت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... است و قصد داریم راه‌اندازی کسب‌وکار‌ها را به مردم آموزش دهیم.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

راه اندازی کسب‌وکارها را به مردم آموزش می دهیم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.