دانشگاه شهید چمران با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پذیرش دانشجو در ۷ رشته بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در کنکور سال ۹۸  این دانشگاه در ۷  رشته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان کنکور ۹۸ در رشته تحصیلی زمین‌شناسی، زیست‌شناسی جانوری، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی خاک، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و زبان و ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی روزانه با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند.

جلیلی‌فر عنوان کرد: دانشگاه در رشته زمین‌شناسی ۴۰ دانشجو نوبت اول و ۴۰ دانشجو نوبت دوم، در رشته زیست‌شناسی جانوری ۳۵ دانشجو، در رشته علوم و مهندسی باغبانی، در هر رشته علوم و مهندسی خاک و مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی ۲۰ دانشجو و در رشته زبان و ادبیات فرانسه ۴۵ دانشجو در مقطع کارشناسی، بدون آزمون و با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه جمعا در سال تحصیلی جدید، بدون آزمون و با سوابق تحصیلی ۲۲۰ دانشجو در مقطع کارشناسی می‌پذیرد.

وی در پایان بیان داشت: رشته‌های اعلام شده بر اساس برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش است و دانشگاه در انتخاب نوع رشته و تعداد دانشجوی پذیرفته شده دخیل نیست.

انتهای پیام/م

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی

برچسب ها: کنکور ، سازمان سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.