برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی 2018 به میزبانی دانشگاه چمران اهواز

دانشگاه چمران اهواز میزبان رقابت های جام جهانی کشتی 2018 خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حسین مرعشیان، رییس هیات کشتی خوزستان گفت: در چند روز گذشته مذاکرات خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و دانشگاه چمران اهواز به عمل آمد و قرار بر این شد مسابقات جام جهانی کشتی 2018 در محیط علمی دانشگاه چمران اهواز برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی از سالن دانشگاه چمران اهواز بازدید کردند که مورد تایید آن ها واقع شد بیان داشت: قرار بر این شد مشکلات زیرساختی سالن دانشگاه برای برگزاری این مسابقات از سوی اداره کل ورزش و جوانان و استانداری مرتفع شود تا از لحاظ کمی و کیفی در نحوه رقابت ها خللی ایجاد نشود.
مرعشیان در ادامه به علت برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در دانشگاه چمران اهواز اشاره و تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در دانشگاه به لحاظ علمی و امنیتی بسیار حائز اهمیت است و موجب می شود ارتباط مفیدی بین ورزش و دانشگاه ایجاد شود. همچنین از این طریق بنا داریم ورزش را به دانشگاه ها ببریم و جامعه دانشگاهی را درگیر کشتی کنیم.
رییس هیات کشتی خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه چمران اهواز از این موضوع به خوبی استقبال کردند هر چند که باید سطح انتظارات آن ها مبنی بر رفع مشکلات زیرساختی سالن ورزشی این مجموعه برآورده شود اذعان داشت: مسابقات جام جهانی کشتی 2018 اردیبهشت ماه سال 97 برگزار خواهد شد و امیدواریم از فرصت باقی مانده در جهت بهتر برگزار کردن این رقابت ها استفاده نماییم.
این مقام مسئول در ادامه به گسترش کشتی بانوان در تمام شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیمی از شهرستان های استان در کشتی بانوان فعال هستند و بنا داریم با برگزاری دوره های آموزشی در سطح استان، کشتی بانوان را همچون آقایان فعال کنیم.
انتهای پیام/گ

دانشگاه شهید چمران میزبان مسابقات جام جهانی 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.