مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

۱۱۶ هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۱۱۶ هزار معلول در استان از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

۱۱۶ هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی هستندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه سفر به تایباد و شرکت در همایش خیرین بهزیستی با اشاره اینکه امسال برای حدود ۴ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی برش اشتغال ایجاد شده، گفت: ۱۱ هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی زیر چتر حمایتی بهزیستی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار نفر از افراد معلول و غیرمعلول جامعه هدف بهزیستی استان نیازمند مسکن هستند، افزود: در سال جاری ۳۵۰ مسکن و طی ۱۰ سال گذشته تاکنون پنج هزار مسکن تحویل مددجویان داده شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه با آستان قدس رضوی و قرارگاه شمال شرق سپاه ثامن‌الائمه (ع)، ۳۰۰ واحد مسکن با اعتبارات استانی برای شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام، صالح‌آباد و خواف پیش‌بینی شده که از این تعهد ۱۸ واحد در دهه فجر امسال افتتاح، تعدادی در تربت‌جام و خواف کلنگ‌زنی شده و فاز بعدی در شهرستان تایباد اجرا می‌شود.

پور یوسف با بیان اینکه در استان ۲ هزار کودک بدسرپرست می‌باشند، گفت: به همین تعداد کودک امداد بگیر در خانواده تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: بالغ بر ۶۰ درصد از معلولیت‌ها در شهرستان تایباد ناشی از ازدواج‌های فامیلی است.

انتهای پیام//ف. ش
 

وجود دو هزار کودک بدسرپرست در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.