شهیدتون چقدر گرفته !؟ +فیلم

در پی شهادت ۲۷ تن از غیور مردان سپاه پاسداران در زاهدان و صحبت‌های چند هفته پیش سردار مارانی در رابطه با حقوق این پاسداران،این نماهنگ زیبا را مشاهده کنید.

شهیدتون چقدر گرفته !؟ +فیلم

به گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای خبر داد یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم محل زندگی خود بودند در جاده خاش- زاهدان استان سیستان و بلوچستان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

۲۷ شهید این عملیات تروریستی که توسط گروه تکفیری جیش الظلم صورت گرفته است با حداقل حقوق  و درآمد از مرزهای کشور عزیزمان ایران پاسداری می کردند.چند هفته پیش بود که سردار مارانی فرمانده جنوب شرق نیروی قدس، با اشک‌های حلقه زده در چشم از حقوق یک میلیون و هفتصد هزار تومانی پاسداران این منطقه از کشور گفت. در ادامه نماهنگ زیبایی از ذاکر اهل بیت(ع) محمودکریمی را تحت عنوان «شهیدتون چقدر گرفته !؟» را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
درود بر شهدای عزیز
آخرین اخبار