ذکر «حسین، حسین» سیدرضا نریمانی بر سر پیکر شهید امید اکبری +فیلم

ویدئویی از ذکر گفتن سیدرضا نریمانی بر پیکر شهیدی را که در مجالس این مداح ذکر می‌گفت و در حادثه تروریستی اخیر زاهدان به شهادت رسید، مشاهده می‌کنید.

ذکر «حسین، حسین» سیدرضا نریمانی بر سر پیکر شهید امید اکبری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ یک اتفاق دردناک و تلخ برای مرزبانان کشورمان رخ داد که باعث به شهادت رسیدن ۲۷ نفر از مرزبانان این مرز و بوم شد. اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران که در جاده خاش به سمت زاهدان در حال حرکت بودند، ناگهان مورد حمله انتحاری گروه تروریستی و ظالم قرار گرفت و ۲۷ نفر مرزبانان شرق کشورمان به شهادت رسیدند.

 شهید امید اکبری از جمله شهدای این حادثه تلخ بود که چهره و مداحی‌های او در هیئت فدائیان حسین (ع) در خاطره بسیاری از عزاداران حسینی در اصفهان ماندگار است. شهید اکبری از سپاه استان اصفهان برای کمک در امر تامین امنیت نقاط مرزی و اجرای برنامه‌های جهادی به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده بود. این شهید بزرگوار در ایام محرم و صفر امسال و سال‌های گذشته در کنار مداح اهل بیت (ع) حاج سیدرضا نریمانی، مداحی‌های دلنشین و خاطره‌انگیزی را در مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)  در خاطره‌ها ثبت کرده است.


بیشتر بخوانید: شهیدی که حسینی خواند و حسینی رفت +فیلم 


حال در روز وداع شهدای حمله تروریستی اخیر که در محل لشگر ۱۴ امام حسین (ع) در حال برگزاری است، سید رضا نریمانی مداح اهل بیت بر بالین پیکر شهید اکبری قرار گرفته و ذکر «حسین، حسین» را به همراهی دیگران می‌خواند. در ادامه ویدئویی از این لحظه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، حمله تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.