رهبر معظم انقلاب: شهید شما از ملائکه هم بالاتر است +عکس‌نوشته

صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، به‌بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان مطلبی را از بیانات ایشان درباره مقام و منزلت شهدا منتشر کرد.

شهید شما از ملائکه هم بالاتر استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اجتماعی ریحانه  وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می‌کند و بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در قالب عکس‌نوشته، پوستر و متن‌های کوتاه منتشر می‌کند. کانال ریحانه این‌بار به بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان که منجر به شهادت جمعی از حافظان مرزها و پاسداران انقلاب اسلامی شد، به انتشار بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مقام و منزلت شهدا پرداخت.

در بخشی از این بیانات در باب شهیدان آمده است که شهدای ما اگرچه با بال و پَر احساسات پرواز کردند؛ اما راهنمای آنها عقل و منطق و استدلال بود. برای همین است که حرکت عظیم ایثار، شهادت، جهاد و فداکاری در کشور ما توانست در همه اقشار جامعه، در میان برترین فکرها و ذهنها و استعدادها، جای خود را باز کند. اعتقاد من این است که فرزندان شهدا باید به پدران خود افتخار کنند.

در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«رهبر انقلاب: من به فرزندانی که پدران شهید خود را هرگز ندیدند و به همسرانی که سنگینی فراق همسر و یار و غمخوار خود را تحمّل کردند، عرض میکنم:

عزیزان من! با شهادت عزیزانتان، شما خسارت و ضرر نکردید.

عزیزانِ شما اگر از دست شما رفتند، اما در خزانه گرانبهای شهادت الهی، شخصیت‌شان همچنان محفوظ و حاضر و ناظر است.
این زندگی میگذرد و همه کس خواهد رفت؛ اما آن کسی سرافراز است و بُرد کرده است که رفتن او از این دنیا، برای مردم و دین و تاریخ و کشورش دستاوردی داشته باشد. چنین انسانی است که خدای متعال او را از ملائکه هم بالاتر دانسته است».

شهید شما از ملائکه هم بالاتر است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
خوش به حال شهدا
آخرین اخبار