معرفی رئیس هلال احمرشعبه قلعه گنج

با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان رئیس جدید هلال احمر شهرستان قلعه گنج معرفی شد.

معرفی رئیس هلال احمرشعبه قلعه گنجبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عطا ناوکی فرماندار شهرستان قلعه گنج در این مراسم گفت: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می‌باشد.

فرماندار شهرستان قلعه گنج افزود: نقش تاثیرگزار نیرو‌های امدادی در هلال احمر همواره باید مورد تکریم و قدردانی قرار بگیرد.

ناوکی با تشکر از حضور مسئولین جمعیت هلال احمر استان از مدیر عامل جمعیت مر کز استان خواستار تجهیز جمعیت هلال احمر این شهرستان و نهایی شدن بحث ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای شد.

وی ضمن تبریک انتخاب مجید اوستان به عنوان رئیس جدید هلال احمر این شهرستان، گفت: انتظار می‌رود پیگیری تجهیز هلال احمر به تجهیزات ضروری در اولویت‌های کاری وی باشد و همچنین بحث آموزش همگانی امداد و نجات و مانور‌های آمادگی فصلی برنامه ریزی و اجرایی گردد.

فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: جمعیت هلال احمر می‌خواهد از هرگونه فعالیت انسان دوستانه و نوع دوستانه حمایت کند و به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی و تمایلات، نمونه‌ای از انسان تکامل یافته را به جامعه بشناساند.

وی ضمن دعوت ازعلاقه‌مندان خدمت به خلق، اضافه کرد هلال احمر محل خدمت به نوعدوستی است وکسانی که میخواهند در راستای اهداف انسان دوستانه وخدمات داوطلبانه قدم بردارند می‌توانند به جمع داوطلبان این جمعیت بپیوندند.
فلاح اولویت اول کاری رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه گنج را جذب نیرو‌های داوطلب از بین گروه‌های مختلف دانشجویی، دانش اموزی، اداری و ... دانست و به این موضوع تاکید ویژه‌ای داشت تا این سازمان بتواند در مواقع بحرانی پیشگام و در خط مقدم نجات انسان‌ها باشد

در این مراسم با اهدا لوحی از طرف فرماندار از زحمات عباس ارجمند قدردانی و مجید اوستان بعنوان رئیس جدید هلال احمر شهرستان قلعه گنج معرفی شد.

انتهای پیام/ح

معرفی رئیس هلال احمر شعبه قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار