واکنش جالب زن جوان به چند مرد هوسباز در اتوبوس! +فیلم

یک زن جوان که در داخل اتوبوس توسط چند مرد محاصره شده بود، با سوالی عجیب همه آنها را به چالش کشید.

سوال چالش برانگیز زن جوان از مسافران مرد اتوبوس! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آزار و اذیت زنان در محیط خارج از خانه یکی از معضلات همیشگی بوده است. این خصیصه زشت و ناپسند نه تنها در جوامع عقب افتاده بلکه در جوامع پیشرفته نیز به کرات دیده می‌شود. شاید شما نیز در مترو، اتوبوس یا تاکسی شاهد صحنه‌ای بوده‌اید که یک زن به مردانی که به نحوی سعی در آزار و اذیت او دارند، اعتراض می‌کند. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از اتوبوس‌های شهری شهر «برمپتون» کانادا رخ داد.

یک زن جوان که در داخل اتوبوس مورد اذیت و آزار چند مرد قرار گرفته بود، تصمیم گرفت با سوالی جالب این مردان را به چالش بکشد. این زن با طرح سوالی چالشی تلاش کرد شخصیت مردانی که در اتوبوس او را محاصره کرده بودند و سعی می‌کردند برای او ایجاد مزاحمت کنند، زیر سوال ببرد. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، مشاهده می‌شود که این زن جوان با صدای بلند خطاب به این مردان که او را محاصره کرده‌اند، فریاد می‌زند: «کدام یک از شما مردان می‌خواهد فردی جنتلمن و اصیل باشد؟»

در حالی که مردان مزاحم حاضر در اتوبوس از سوال چالش برانگیز این زن دچار حیرت و سرخوردگی شده بودند، این زن در ادامه گفت: «آیا زنان باید به خاطر مردانی مانند شما جهان (زمین) را ترک کنند؟»

این زن سپس در ادامه سؤالات چالش برانگیز خود از مردانی که مزاحم او در اتوبوس شده بود، گفت: «چرا، چرا هیچ یک از شما از نظر من یک انسان جنتلمن، شریف و اصیل نیستید؟»

واکنش هوشمندانه این زن جوان به مردان داخل اتوبوس آنچنان جالب بود که نه تنها برخی از زنان داخل اتوبوس بلکه حتی چند مرد دیگر اقدام به تهیه فیلم از او و عکس‌العمل جالبش کردند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

سوال چالش برانگیز زن جوان از مسافران مرد اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
دوست عزیز اونجا ایران نیست که میگی حجابتو رعایت کن !! هرچند واقعا با توجه به کشوری که توش زندگی میکنه خیلی حجابش خوب بود و فقط روسری نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
حجاب مال همه انسانهاست تا خودشون رو از نگاهها باز حفظ کنن .تنها مال ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۱۲:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
جای تاسف داره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
باید مجازات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
ای کاش بی حجابان داخل کشورمون هم اینقدر شعور دفاع از حیثت خود را داشتند در کشوری که فرهنگ حجاب و جود ندارد یک زن از همین پوشش و حیثت خود دفاع میکند ولی بعضی زنان در کشور ما از تذکرات برای حفظ حجاب در اماکن عمومی با بی شرمی تمام از بی حجابی و بی حیثیتی خود دفاع میکنند و در برابر تذکرات ایستادگی میکنند این ها فقط بی حجابی ها را از غرب یاد گرفته اند و شعور فهم کارهای درستی مانند احترام به قانون و حفظ حقوق دیگران را یاد نگرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
خب حجابتو رعایت کن اگه خیلی ناراحت میشی
Iran (Islamic Republic of)
دختر با حجاب
۱۵:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا وقتی حرفی میزنید اولش فکر کنید .دوست عزیز اونجا کاناداس و دینشون اسلام نیست و اصلا اسلام رو نمیشناسن تا بخوان به احکامش عمل کنن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۳:۳۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا همه مریض ها رو شفا بده ایشالاه
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۸:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
عشقم ایران عزیز
آخرین اخبار