برانکو: بعد از ۳ سال بالاخره به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بالاخره بعد از سومین بار در ضربات پنالتی توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی برسیم.

برانکو: بعد از 3 سال الاخره به نیمه نهایی جام حذفی رسیدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پدیده در ضربات پنالتی گفت: می‌دانم هوای امروز برای شما بسیار سرد بود، اما بعد از این برد شیرین قلب‌های ما گرم شد. به بازیکنان هم بابت ۱۲۰ دقیقه بازی تبریک می‌گویم، آن‌ها برای پنالتی زدن به تمرکز بالایی نیاز داشتند. بیشتر از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد از ما حمایت کردند. آن‌ها به ما اعتماد داشتند و تشویقمان می‌کردند. بالاخره بعد از سومین بار در ضربات پنالتی توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی برسیم. از پدیده تیم بهتری بودیم استحقاق این برد را داشتیم. بار دیگر به بازیکنانم بابت برد و صعود به نیمه نهایی جام حذفی تبریک می‌گویم.

او در مورد تیم پرسپولیس ادامه داد: همیشه می‌توانیم در مورد اینکه بازی مان بهتر شده است یا نه بحث کنیم. من متاسفم که شما تیم خوبی مثل پدیده رو دست کم گرفتید. پیش از بازی به بازیکنانم گفتم یک بازی بزرگ در پیش خواهیم داشت. شاید پدیده چندان معروف نباشد، اما تیمی سازماندهی شده و بسیار خوب است. بازی مقابل پدیده کار بسیار سختی است و جایگاهش در جدول کیفیت این تیم را نشان می‌دهد. تیم‌های استقلال و سپاهان پدیده مدعیان قهرمانی هستند و ما باید بهتر از گذشته شویم و کیفیت بازی مان را ارتقا دهیم.

برانکو در مورد اینکه تیم پدیده روی جام حذفی حساب باز کرده بود گفت: در تمام بازی‌هایی که داشتیم بهتر از حریفان بودیم البته مقابل این تیم خوبی مثل پدیده برای دومین بار در ۱۲ روز بازی کردن کار بسیار سختی است. می‌دانستیم که آن‌ها خیلی روی این بازی حساب باز کرده بودند و برای جام حذفی برنامه‌ریزی داشتند. چون اگر ما را شکست می‌داد سپاهان برای بازی نیمه نهایی باید به مشهد می‌رفت و در صورت صعود به فینال هم دیگر جام دستشان بود

او در مورد اینکه بازیکنان جدید تیم برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند گفت: هیچ وقت در مورد بازیکن‌ها نظر نمی‌دهم اگر خوب بازی کرده باشند یا بد اسمی از بازیکن نمی‌آورم. همیشه تیم مهمتر از همه چیز است. ۶ بازیکن جدید داریم که باید خودشان را با تیم هماهنگ کنند و برای این کار به زمان نیاز دارند. این هماهنگی هرچه زودتر اتفاق بیافتد بهتر است، اما در ورزش هیچ چیز یک شب اتفاق نمی‌افتد. آن چیزی که اهمیت دارد ما به عنوان تیم از همه حریفان مان بهتر بوده ایم. ما هم نوسان داشته‌ایم، اما خوشحالم که همه این گونه عادت کرده اند که ما باید همه بازی‌ها را راحت ببریم.

برانکو ادامه داد: بابت کادر و بازیکنانی که دارم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این برنامه بسیار فشرده را به بهترین نحو مدیریت کنم. بازیکنانی داریم در هر وضعیتی از همان دقیقه اول می‌توانند برای تیم بازی کنند. نادری را دیدید که به جای کاپیتان وارد زمین شد و خیلی هم خوب بازی کرد.


بیشتر بخوانید: 

گل محمدی: بازیکنانم استحقاق صعود به مرحله بعدی جام حذفی را داشتند

عالیشاه: انتظار داشتم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند/ باید ۱۰۰ درصد پاداش‌ها را به بازیکنان می‌دادند

انصاری: مشکلات ما در بین این خوشی‌ها پنهان ماند


انتهای پیام/

صحبت های برانکو بعد از بازی مقابل پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار