رئیس حوزه هنری استان اصفهان:

اصفهان ، نخستین بار شاهد برگزاری نمایشگاه صنعت سینما خواهد بود

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت : نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان که امسال نخستین بار در این شهر برگزار می‌شود ، این توانایی را دارد که نقطه عطفی برای سینما و اهالی سینما در اصفهان باشد.

  مهدی احمدی فر  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت سینما در اصفهان افزود: لیاقت اصفهان این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان قطعا آغاز پرشوری بر این باور است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در رشته های هنری اصفهان پویا می‌شود ، تصریح کرد: در بحث آمایش سرزمینِ این استان هنرخیز و به تعبیر بهتر مهد هنر، در بخش های اقتصادی و اجتماعی متاسفانه توجه و نگاه اصلی به توسعه در زمینه هایی معطوف شده که نیاز به سرمایه گذاری های سنگین و طولانی مدت دارد و فراهم کردن بعضی بسترها یا ممکن نیست و یا معقول نیست.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: توجه و سرمایه گذاری در زمینه ها و رشته های هنری باتوجه به زیرساخت های فراوان و استعدادهای پرتعداد استان اصفهان نه تنها بودجه های کلان طلب نمی‌کند بلکه در بازه زمانی کوتاه تری سبب نتیجه بخشی و پویایی می‌شود.
احمدی فر با بیان اینکه حوزه هنری استان اصفهان در اولین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان در بخش پیچینگ و داوری‌های نمایشگاه همکاری خواهد داشت ، تاکید کرد : استحقاق و لیاقت اصفهان به طور قطع و یقین این است که هنرمندان حوزه سینما و انیمیشن مورد توجه و حمایت جدی قرار گیرند و رویداد icinex قطعا آغازی پرشوری بر این باور است.
وی با اشاره به اینکه پیچینگ یک رویداد جذب سرمایه گذار برای ساخت فیلم است که در اصفهان نخستین بار است انجام می شود گفت: کارهای اجرایی این پیچینگ با دفتر تخصصی سینما وابسته به شهرداری و داوری آثار برعهده حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی است، همچنین تایید و حمایت اولیه از آثار نیز برعهده حوزه هنری است.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان یادآور شد : تاکنون 60 اثر به دبیرخانه این رویداد رسیده که از این میان 15 اثر انتخاب اولیه شده است و پس از تایید اولیه این آثار برای متقاعد کردن سرمایه گذار اصلی ارائه می شود.

 

انتهای پیام /س 


برگزاری نمایشگاه صنعت سینما در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.