اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا جعفریان مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در نشست خبری امروز صبح با اصحاب رسانه اظهار کرد:آرامستان باغ رضوان داری ۱۳۰۵ هکتار عرصه است که ۱۷۰ هکتار آن متعلق به فضای سبز است و در آینده ۱۰ هکتار دیگر به فضای سبز اختصاص داده می شود.
وی ادامه داد: آرامستان از ۶ مرحله تشکیل شده که دو مرحله مورد بهره برداری قرار گرفته و فاز ۳ در آینده نزدیک تکمیل و احداث می شود.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با اشاره به طراحی المان های نام آوران و نصب در این قطعه در سال ۹۷ عنوان کرد: قطعه نام آوران شامل 4 بلوک برای مفاخر، هنرمندان، صدیقین و قهرمانان است.

اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان


وی ضمن یادآوری برگزاری مراسم مفاخر و بزرگان در سال 97 افزود: در نظر داریم این مراسم را برای کلیه مفاخر و علمای مدفون در باغ رضوان در سال 98 برگزار کنیم.
جعفریان با اشاره به وجود 43 آرامستان در شهر اصفهان بیان داشت: ۱۸ آرامستان محلی در آن دفن انجام می‌شود که 10 آرامستان دارای غسالخانه است ودر آینده نزدیک غسال خانه غرب اصفهان راه اندازی خواهد شد.
وی ضمن یادآوری نظر سنجی های انجام شده و رضایت شهروندان از آرامستان مرکزی شهر ادامه داد:از جمله این خدمات می‌توان به احداث میدان رحیل و کاهش گره های ترافیکی در آن محدوده اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات اصلاح هندسی ورودی آرامستان که از مشکلات اشاره شده در نظر سنجی ها بود، در حال انجام است.وی در مورد دیگر اقدام آرامستان در سال جاری بیان کرد: نماز میت به امامت روحانیون حاضر در آرامستان و قبل از مراسم خاکسپاری اقامه می‌شود.
جعفریان از طراحی مجموعه خدماتی و سالن های غذاخوری در مجموعه آرامستان خبر داد وگفت: این طراحی با هدف رفاه حال مردم انجام می‌شود و پس از انتخاب سرمایه گذار عملیاتی خواهد شد.
وی در خصوص طرح های سال آینده این آرامستان عنوان کرد: طرح توسعه سالن تطهیر، بهینه سازی سالن انتظار، توسعه اپلیکیشن آرامستان و راه اندازی 10 باب کارگاه حکاکی سنگ مزار در راستای رفاه حال مردم را در دستور کار داریم.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان مطرح کرد: دوربین های تردد خودرو ها برای ایجاد امنیت بیشتر در نظر گرفته شده که به صورت بر خط عمل می کند.

 

انتهای پیام /س 

طرح های آرامستان اصفهان 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.