افتتاح و بهره برداری از اولین سینما در نایین

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین از بهره برداری و افتتاح سالن سینما این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح و بهره برداری از اولین سینما در نایین به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ماشااله فخارزاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین گفت:   وجود یک سینما در شهرها مخاطبان زیادی به همراه داشته که در رشد ابعاد فکری، فرهنگی و اجتماعی جامعه جایگاه ویژه ای دارد و همچنين مي تواند در ترویج افکار، هنجارها و ارزش ها در بین مخاطبان به خوبی ایفای نقش كند.

وی با اشاره به فراهم و زمینه سازی امکانات تفریحی در این شهرستان از افتتاح و بهره برداری سالن سینما در مرکز خیریه سالمندان حضرت زهرا(س) این شهرستان خبر داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین گفت: با توجه به دغدغه خانواده مبنی بر نبود مکان تفریحی و لزوم ایجاد سینما و تسهيل در امور هنري همچنین بهره مندي جوانان شهرستان، به همت مرکزخیریه سالمندان حضرت زهرا(س) ، اولین سالن سینما با ظرفیت 150 نفر با امکانات به روز سینماهای کشور افتتاح خواهد شد.

به گفته فخارزاده ، پیگیری هایی به جهت مطابق سازی این سینما با استاندارد های به روز و فیلم هایی که در سطح کشور اکران می شود در دستور کار قرار گرفته که ۸۵ درصد از کار انجام شده و با رعایت قوانین و همکاری سایر دستگاه های شهرستان این قابلیت وجود دارد که سالن سینمای نایین در درجه ممتاز در سال ۹۸ افتتاح شود.

انتهای پیام / س 

نایین هم صاحب سینما می شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار