نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج گشایش یافت

نمایشگاه صنعت ساختمان روز سه شنبه در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گشابش یافت.

نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج گشایش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  این نمایشگاه دارای ۶۰ غرفه بوده و مساحت آن ۲ هزار مترمربع است که ۸۰ درصد غرفه داران بومی کهگیلویه و بویراحمد و ۲۰ درصد دیگر از استان‌هایی از جمله تهران، یزد، اصفهان و فارس در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه‌های مختلفی به تصویب رسیده اند که از جمله آن‌ها نمایشگاه صنعت ساختمان و توانمندی‌های واحد‌های تولیدی استان است.

بابک درست بیان کرد: برای نخستین بار است که واحد‌های تولیدی در زمینه صنعت ساختمانی استان می‌توانند در این نمایشگاه که با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده، آخرین دستاورد‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولات ساختمانی، لوازم و تجهیزات درون ساختمانی و جدیدترین یافته‌های علمی در زمینه استفاده بهینه از انرژی در معرض دید بازدیدکنندگان، اهل فن و آحاد مختلف مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان یاسوج آشنایی هر چه بیشتر مردم با آخرین دستاورد‌های تکنولوژیکی در زمینه ساخت و ساز و تجهیزات درون ساختمانی است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسب باشد.

وی ابراز داشت: قشر‌های مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند نیاز‌های خانگی خود را با قیمت ارزان و با تنوع بیشتر در این نمایشگاه انتخاب و خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد، در مورد تاثیر نمایشگاه صنعت ساختمان یاسوج بر اقتصاد این استان، گفت: واحد‌های تولیدی استان تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید انبوه سازان و متقاضیان قرار می‌دهند و این امر علاوه بر ایجاد رقابت جدی بین آن‌ها موجب پذیرش نمایندگی در نقاط مختلف استان نیز خواهد شد.

درست گفت: با توجه به اینکه در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی از دیگر استان‌های کشور حضور دارند به طور حتم در زمینه معرفی هر چه بیشتر کهگیلویه و بویراحمد به مردم سایر استان‌های کشور اهمیت بسزایی دارد.

محصولات این نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار به مشتریان ارائه می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان یاسوج طی روز‌های ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ماه امسال از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب آماده بازدید متخصصان و قشر‌های مختلف مردم است.

انتهای پیام/غ

نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.