فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی را شهدا تثبیت کردند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تثبیت انقلاب اسلامی را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس هستیم و آنچه داریم به واسطه مذاکره با دشمنان به دست نیامده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در دوره مدیریت گذشته در بنیاد شهید لرستان جلسات خوبی با حضور دستگاه‌های مختلف استان در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شد که دستاورد‌های خوبی نیز به همراه داشت.

وی افزود: در همین راستا یکی از موضوعاتی که مدیران پیشین شهرداری قول دادند این بود که یک میدان در خرم‌آباد به یاد شهدای دانش‌آموز نام‌گذاری شود که به نظر می‌رسد این موضوع فراموش شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان داشت: تثبیت انقلاب اسلامی را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس هستیم و آنچه داریم به واسطه مذاکره با دشمنان به دست نیامده است و در حقیقت مذاکره با دشمنان عایدی برای ما نخواهد داشت.

سردار کشکولی با بیان اینکه تا کنون به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا به اندازه کافی توجه نشده است، افزود: اداره ارشاد از دیرباز تا کنون اقدام قابل توجهی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نداشته و ما تا امروز تئاتر، موسیقی و کار هنری که برای شهدا بوده باشد را در لرستان مشاهده نکرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهاد‌های ما این است که در نقاط مختلف شهر برای حوزه‌های مختلف مانند تاریخ، فرهنگ، ایثار و شهادت، ادب و سایر حوزه‌ها المان‌هایی ساخته شده و به هر حوزه بر اساس داشته‌هایی که داریم پرداخته شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: یکی از برنامه‌های سپاه این است که یادواره‌های شهدا را در سطح محله و کوچه‌ها برگزار کند.

انتهای پیام/د

مذاکره با دشمنان دستاوردی ندارد

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار