اپل اپلیکیشن‌های مالی ایرانی را مختل کرد +تصاویر

شرکت اپل با ایجاد محدودیت روی نرم‌افزارهای گردش مالی ایرانی، نقل و انتقال مالی روی این برنامه‌ها را از کار انداخت.

تحریم برنامه‌های گردش مالی ایرانی توسط اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرای تحریم‌های مختلف علیه ایران به روش‌های گوناگون توسط آمریکا انجام شده و به تازگی، تحریم‌های جدید از طریق محدودیت در نقل و انتقال مالی نرم‌افزارهای ایرانی صورت گرفته است. مدتی است که دارندگان ایرانی گوشی‌های آیفون در پرداخت سرویس‌های مختلف برنامه‌های گردش مالی از جمله آپ، بله و اسنپ دچار اختلال شده‌اند.

اپل با ایجاد محدودیت در اپلیکیشن‌های مالی ایرانی، امروز نیز نقل و انتقال مالی روی اپلیکیشن‌های مالی را روی گوشی‌های آیفون از کار انداخت. کاربران برنامه‌هایی مانند آپ و اسنپ به تازگی پیامک‌هایی دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد این برنامه‌ها روی گوشی‌های آیفون از کار انداخته شده‌اند.

تحریم برنامه‌های گردش مالی ایرانی توسط اپلتحریم برنامه‌های گردش مالی ایرانی توسط اپل

این محدودیت‌ها در نقل و انتقال مالی از طریق نرم‌افزار‌های موبایلی از سوی اپل در حالی صورت می‌گیرد که این کمپانی هیچ توضیح رسمی را تاکنون در این باره مطرح نکرده اما به نظر می‌رسد که این مشکلات به دلیل تحریم‌های وارد شده از سوی آمریکا برای ایرانی‌ها به وجود آمده باشد. در پی این محدودیت‌ها، دست کم ۲۰ میلیون کاربر گوشی‌های آیفون در ایران آزرده شده‌اند و نمی‌توانند در برنامه‌های ایرانی تراکنش مالی انجام داده‌اند.

یکی از اپلیکیشن‌هایی که با این تحریم مواجه شده، برنامه «بله» است که در پیامک ارسال شده توسط این شرکت مشخص شده است که این مشکل با حذف برنامه نصب شده از طریق اپ استور و نصب دوباره آن از طریق سیب‌اپ، رفع خواهد شد و برای سایر برنامه‌ها نیز ممکن است از این طریق مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

از کار افتادن برنامه‌های ایرانی روی گوشی‌های آیفون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار