درگیری مشتریان کافی شاپ بر سر یک فنجان قهوه! +فیلم

طراحی جالب یک فنجان قهوه موجب شد تا دو مشتری یک کافی شاپ بر سر تصاحب آن با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شوند.

درگیری مشتریان کافی شاپ بر سر فنجان قهوه! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی جالب یک فنجان قهوه موجب شد تا دو مشتری یک کافی شاپ بر سر تصاحب آن با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شوند. در این اتفاق عجیب که در یکی از کافی شاپ‌های چین رخ داد، دو مشتری زن و مرد با یکدیگر به شکل فیزیکی درگیر شدند.

ماجرا از این قرار بود که حین حضور این دو مشتری در این کافی شاپ تنها یک عدد از این فنجان خاص باقی مانده بود که آن‌ها بر سر تصاحب آن با یکدیگر دچار اختلاف شدند. این فنجان در واقع یک فنجان دولایه بود که در داخل آن یک فنجان دیگر که به شکل پنجه گربه بود، قرار داده شده بود.

ویدئویی که توسط یکی از مشتریان و با تلفن همراه تهیه شده است، درگیری این دو مشتری زن و مرد را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود مشتری مرد که ژاکت مشکی بر تن دارد مشتری زن را در حالی که هر دو نفر آن‌ها در مقابل کانتر حضور دارند به عقب هل می‌دهد.

این در حالی است که بنا بر گفته شاهدان عینی این درگیری ابتدا بین دو مشتری مرد رخ داد و زن جوان که نامزد یکی از این دو مشتری مرد بود تلاش کرد تا مانع درگیری آن‌ها شود. ظاهراً این زن پس از آنکه موفق به خرید یک فنجان قهوه شد، برای ممانعت از درگیری نامزد خود با مشتری مرد وارد عمل شد. این اتفاق عجیب در تاریخ ۲۶ فوریه و در یکی از کافی شاپ‌های استان " شانژی " واقع در مرکز چین رخ داد.

گفتنی است؛ درگیری این دو مشتری بر سر تصاحب این فنجان مخصوص قهوه در حالی خبرساز می‌شود که کمبود این لیوان موجب می‌شود تا در برخی از وبسایت‌های فروش آنلاین قیمت آن به ۶۰۰ یوان (۶۷ یورو) برسد و روزانه فقط تعداد ۱۰۰۰ عدد از آن به فروش گذاشته شود.

انتهای پیام/

درگیری مشتریان کافی شاپ بر سر فنجان قهوه خبرساز شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار