همزمان با سومین روز درختکاری؛

کاشت نهال و ثبت پلاک به نام ورزشکاران مشهدی در منطقه دو مشهد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در جهت تشویق عموم به درختکاری هر روز از هفته درختکاری به نام یکی از اقشار جامعه نامگذاری شده است.

کاشت نهال و ثبت پلاک به نام ورزشکاران مدال آور مشهدی در منطقه دو مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رمضانعلی فیضی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در روز درختکاری و در جمع ورزشکاران و مدال آوران ورزشی مشهد گفت: دغدغه دوره جدید شورای شهر توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های محلی است.
.
وی تصریح کرد: در جهت دستیابی به هدف توسعه فضای سبز و در جهت تشویق اقشار مختلف جامعه به مشارکت در امور شهری هر روز هفته درختکاری به نام یکی از اقشار جامعه نامگذاری شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد به مبحث عدالت جنسی در ورزش اشاره کرد و گفت: برای زیر ساخت ورزش بانوان اعتبار مناسب تخصیص یافته که قطعا شاهد رشد ورزش بانوان در استان و شهرمان خواهیم بود.

سومین روز درختکاری در ورزشگاه شهید بهشتی منطقه دو مشهد با حضور فیضی عضو شورای شهر مشهد و رییس کمسیون مناطق کم برخوردار، نوری معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، زارعی معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدیران و مسئولان منطقه دو برگزارشد.

انتهای پیام//ف. ص

 

توسعه‌ی فضای سبز، دغدغه شورای شهر مشهد

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.