تایید غیرمستقیم انحصار در واردات تلفن همراه از سوی وزیر ارتباطات

آذری جهرمی در پاسخ به ادعای یکی از کاربران فضای مجازی مبنی بر وجود انحصار در واردات تلفن همراه، به صورت غیرمستقیم این موضوع را تأیید کرد.

تایید غیرمستقیم انحصار در واردات تلفن همراه از سوی وزیر ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به کامنت یکی از کاربران فضای مجازی که ادعا کرده بود واردات تلفن همراه به انحصار چند شرکت سودجو درآمده است، به صورت غیرمستقیم این موضوع را تأیید کرد. 

این کاربر در کامنت خود نوشته بود:

«هیچ‌کس مخالف رجیستری نیست. ریجستری خیلی باگ داره چون یک وارد کننده درست نداریم همه سودجو و فرصت طلب. جنسی که مالیات و حق گمرک را تا قرون آخر می‌گیرین دیگه قاچاق نیست. حق الناس آن است که انحصار بدید به چند شرکت سودجو که یک گوشی را با هزار منت با دو برابر قیمت قانونی بفروشند به مصرف کننده.»

آذری جهرمی در پاسخ به این کامنت این کاربر نوشت: «حرف حساب» و با این پاسخ به طور غیر مستقیم وجود انحصار در واردات تلفن همراه را تأیید کرد.

تایید غیرمستقیم انحصار در واردات تلفن همراه از سوی وزیر ارتباطات


بیشتر بخوانید: آقای آذری جهرمی پاسخ این دزدی بزرگ را بدهید! +تصاویر


انتهای پیام/

آذری جهرمی انحصار در واردات تلفن همراه را تأیید کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۳:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
شرکت زیر مجموعه تامین اجتماعی سه هزار تا گوشی اپل وارد کرده بعد رجستری و بسن تا گوشی گرون بشه شما فک میکنید وزیر نمیدونه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
شما مگه وزير نيستي جلوشو بگير خب
آخرین اخبار