افزایش پرواز‌های بین‌المللی فرودگاه ارومیه در ایام نوروز

مديرکل فرودگاه‎هاي استان آذربايجان غربي از افزایش پرواز‌های بین‌المللی فرودگاه ارومیه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،کمال پرهیزکار مديرکل فرودگاه‎های استان آذربايجان غربی در جمع خبرنگاران گفت:همزمان با فرارسیدن سال نو و افزایش تقاضا برای مسافرت‌های خارجی تعداد پرواز‌های بین‌المللی فرودگاه ارومیه افزایش می‌یابد.
 
وی گفت:پرواز‌های فوق‌العاده نوروزی از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فرودین سال آینده ادامه دارد.
 

وی افزود: اگر چه افزایش یا کاهش قیمت بلیط مسافرت‌های هوایی به سیاست شرکت‌های هواپیمایی بستگی دارد، اما افزایش قیمت عامل مستقیمی در استقبال یا عدم استقبال مردم از مسافرت‌های هوایی است و تعدیل قیمت می‌تواند در افزایش تقاضا برای استفاده ناوگان حمل و نقل هوایی موثر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تقاضا برای مسافرت‌های نوروزی، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز پرواز‌های بین‌المللی در مسیر ارومیه_آدانا، ارومیه_ استانبول و ارومیه به عتبات عالیات برای مسافران در طول هفته برقرار می‌شود.

وی عنوان کرد: برای مسافران نوروزی به مقصد مشهد مقدس نیز در این ایام پرواز‌های مستقیم از ارومیه برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بدون مراجعه به فرودگاه تبریز به صورت مستقیم از ارومیه به مشهد مسافرت کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در رده‌بندی تعداد پرواز‌های داخلی رتبه ۱۵ کشوری و در رده‌بندی تعداد پرواز‌های خارجی رتبه ۹ را به خود اختصاص داده است.

 در استان آذربایجان غربی سه فرودگاه در شهرستان ارومیه، خوی و منطقه آزاد ماکو وجود دارد.

انتهای پیام/م
 

 پروازهای فرودگاه ارومیه افزایش می یابد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.