فعالیت ۶ هزار نفر از بانوان استان در شورای اسلامی شهر و روستا

رئیس شورای اسلامی استان گفت: اکنون حدود ۶ هزار نفر از بانوان عضو شورای اسلامی شهر و روستا هستند که بیشترین این بانوان در مناطق روستایی فعالیت دارند.

فعالیت ۶ هزار از بانوان استان در شورای اسلامی شهر و روستا

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سعید برزویی رئیس شورای اسلامی استان در نشست مشترک بانوان عضو شورای اسلامی شهر و شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: اگر ما بخواهیم در بحث مدیریت شهری تنها به مسائل عمرانی بپردازیم به مباحث فرهنگی و اجتماعی در حوزه زنان بی توجهی می‌شود.

وی افزود: امروز یکی از دغدعه‌های اصلی مدیریت شهری پرداختن به مباحث اجتماعی و فرهنگی است که زنان در این زمینه می‌توانند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

فرشته سلجوقی مدیر کل دفترامور بانوان استانداری خراسان رضوی هم در این نشست گفت: امروز جامعه ما نیازمند تفکر مادرانگی می‌باشد که به ما اجازه می‌دهد خلاق و نو آور باشیم.

سلجوقی افزود: هر چه تعداد زنان در شورا‌های اسلامی به عنوان پارلمان‌های مهم شهری بیشتر شود آن شهر‌ها به مراتب نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس‌تر خواهند شد.

وی با بیان اینکه بانوان همیشه در تمامی عرصه‌ها به ویژه مشارکت سیاسی پیشگام بوده اند گفت:: امروز زنان ما باید با حس مادرانگی شهر‌ها را زیباتر قوانین رالطیف‌تر و ملموس‌تر تدوین کنند.

انتهای خبر//ح. ص.
 

برگزاری نشست مشترک بانوان عضو شورای اسلامی شهر و شهرستان‌های خراسان رضوی امروز در تالار شورای اسلامی شهر مشهد

برچسب ها: شورای شهر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار