امام باقر الگوی گام دوم انقلاب

امام جمعه انار گفت: راه اندازی نهضت علمی امام باقر(ع) الگوی تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب درپیمودن گام دوم انقلاب است.

امام باقر الگوی گام دوم انقلاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری امام جمعه انارگفت: الگوی گام دوم  همان تأکید بر علم و پژوهش است و از جوانان خواستند شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت قرار داده، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گرفته و با نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی در عرصه‌های مختلف وارد شوند.

وی انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و افزود:در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع تحقق تمدن بزرگ اسلامی مطرح شده است که یکی از الزامات تحقق تمدن بزرگ اسلامی انتصاب مسئولان و کارگزاران شایسته است که انتصاب آقای رئیسی در همین راستا می‌باشد.

امام جمعه شهرستان انار اقدام جمهوری اسلامی ایران در اخراج دو تن از دیپلمات‌های کشور هلند را مورد ستایش قرار داد و گفت:
هلند و سایر کشور‌های اروپایی از جمله کشور‌هایی هستند که در خط اول حمایت از تروریسم قرار دارند.

وی به  روز بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره داشت و گفت:تجلیل از شهدا و پاسداشت از جانفشانی و ایثارگری آن‌ها باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد:اگر شهادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان و خانواده‌های شهدا نبود این نظام هم باقی نمی‌ماند.

مردم شهید پرور شهرستان انار یادواره سالروز دو شهید گمنام را امشب در گلشن، و یادواره شهدای روحانیت را در روز ۱۹ اسفند در رواق مطهر امامزاده، و یادواره ۱۲ شهید محله پایین را در روز ۲۳ اسفند در مسجد علی ابن ابیطالب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ح

امام باقر الگوی گام دوم انقلاب مدنظر رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار