رئیس ستاد مرکزی اعتکاف عنوان کرد؛

کارت حضور در مراسم معنوی اعتکاف امروز توزیع می شود

حجت الاسلام تکیه ای گفت:کارت داوطلبان حضور در اعتکاف امروز در مصلی قدس قم توزیع می‌شود و با ثبت نام ۲۲ هزار دواطلب،امسال۱۶هزار داوطلب معتکف می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: کارت داوطلبان حضور در اعتکاف امروز در مصلی قدس توزیع می‌شودو با اعلام ثبت نام ۲۲ هزار دواطلب ، امسال ۱۶ هزار داوطلب معتکف می‌شوند.

داوطلبانی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده است می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به مصلی مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد:با اضافه شدن مساحت مسجد مصلی به ۲۲ مسجد دیگر استان، امسال تمامی مردانی که ثبت نام کرده بودند می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، اما از میان خواهران ۲۵ درصد آن‌ها پذیرفته نشدند.

به روز‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم هر ماه قمری ایام البیض (روز‌های سفید) گفته می‌شود و به عقیده مسلمانان ایام البیض ماه‌های رجب، شعبان و رمضان دارای فضیلت بسیار است.

از عمده‌ترین اعمال ایام البیض اعمال ام داوود است و برای برآمدن حاجات و برطرف شدن گرفتار‌ها و دفع ظلم ظالمان موثر است و کیفیت و اجرای آن در کتب مفاتیح الجنان و مصباح شیخ آمده است.

در این ایام به خواندن آیات سوره انعام، اسرا، کهف، لقمان، یس، صافات، فصلت، شوری، دخان، آیه الکرسی، فتح، واقعه، ملک، قلم و انشقاق سفارش شده است.

همچنین از دیگر اعمال این ایام زیارت امام حسین (ع) و به جای آوردن چهار رکعت نمازی که حضرت امیر (ع) در این روز به جای آورد.

انتهای پیام/ح

توزیع کارت اعتکاف امروز و فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدطہ موسوی
۱۷:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چرابااینکہ ثبت نام براے اعتکاف کردہ بودم پیامی برای گرفتن کارت اعتکاف نیامدہ است