آغاز توزیع طرح تنظیم بازار در ۱۲۷ واحد صنفی مشهد

رئیس اتاق اصناف مشهد: طرح توزیع میوه‌های نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند در ۱۲۷ واحد صنفی مشهد آغاز شده است.

رئیس اتاق اصناف مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به طرح تنظیم بازار نوروز ۹۸ گفت: پرتقال تامسون شمال با قیمت هر کیلو ۴ هزار تومان و سیب از قرار هر کیلو ۷ هزار تومان توزیع آن از روز شنبه ۲۵ اسفند آغاز شده است.

محمود بنانژاد مشهدی ضمن اشاره به حضور ۱۲۷ واحد صنفی در طرح تنظیم بازار به عنوان عامل توزیع میوه تنظیم بازارشب عید افزود: این واحد‌های صنفی ملزم به فروش سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار می‌باشند، عرضه‌ی سیب و پرتقال خارج از طرح در این واحد‌ها ممنوع بوده و ارائه‌ی فاکتور فروش به کلیه‌ی مشتریان توسط فرد صنفی باید رعایت شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: واحد‌های صنفی ملزم به رعایت قیمت مصوب بوده و نظارت بر فروش واحد‌های صنفی در این طرح بر عهده‌ی بازرسان اصناف خواهد بود.

وی افزود: برچسب عاملیت فروش از طرف اتحادیه تهیه و در اختیار متصدیان واحد‌های صنفی مورد نظرقرار گرفته که باید در واحد صنفی نصب گردد.

بنانژاد ادامه داد: شماره عاملیت فروش به همراه قیمت عرضه‌ی سیب و پرتقال باید بر روی بنر و پرده طرح تنظیم بازار درج و درخارج از واحد صنفی، در معرض دید نصب شده باشد.

رئیس اتاق اصناف مشهد یادآور شد: مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب را با شماره تماس‌های ۳۱۷۳۰۱۲۴ و ۳۱۷۳۰۱۲۲ و شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ اعلام، تا در اسرع وقت رسیدگی لازم صورت پذیرد.
 

انتهای پیام//ا. آ.
 


طرح توزیع میوه‌های نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند

برچسب ها: اصناف ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.