میزبانی کرمانی‌ها به صورت ویژه از ناشنوایان در نوروز

شهردار کرمان گفت: ۶ راهنمای گردشگری ناشنوایان نوروز امسال در اماکن گردشگری کرمان حضور دارند.

میزبانی کرمانی‌ها به صورت ویژه از ناشنوایان در نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان با اشاره به انکه ۲۶۰ نفر راهنمای گردشگری در اماکن مختلف شهر کرمان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند گفت: امسال ۶ راهنمای گردشگری ویژه ناشنوایان در اماکن شلوغ و پرتردد کرمان حضور دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری کرمان در آستانه سال جدید افزود: سه پارک مسافر، مادر و انقلاب برای اسکان مسافران نوروزی در شهر کرمان نظر گرفته شده و امسال حمام سیار هم برای مسافران در این پارک‌ها استقرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ نفر از همکاران ما آموزش‌های لازم جهت راهنمایی گردشگران را دیدند عنوان کرد: ۱۲ ایستگاه ثابت از من بپرس آماده راهنمایی مسافران نوروزی است و در کنار این ایستگاه‌ها تعدادی از پاکبانان و خدمه پارک‌ها و رانندگان تاکسی برای راهنمایی گردشگران آموزش دیده‌اند و البته امسال ۶ نفر راهنما ویژه ناشنوایان در اماکن گردشگری، شلوغ و پرتردد کرمان حضور دارد.

شهردار کرمان با اشاره به بهره‌برداری از بیش از ۲۰ پارک در روز‌های آینده در شهر کرمان خبر داد و گفت: در این پایانی سال رونمایی از ۱۵ سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر کرمان و تعدادی المان نیز در دستور کار شهرداری کرمان است.

انتهای پیام/س

حضور ۶ راهنمای گردشگری ناشنوایان نوروز امسال در اماکن گردشگری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار