جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کاهش سوانح جاده‌ای از جمله ۱۰ اولویت پلیس در سال آینده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تلفات و سوانح جاده‌ای در سال جاری کاهش داشته و باید تلفات جاده‌ای را از ۱۶ هزار مورد در سال به ۶ هزار مورد کاهش داد.

سردار سلیمانی گفت: کاهش سوانح جاده‌ای در کنار هوشمند سازی، تامین امنیتمرزی و اقتصادی و تشدید مبارزه با قاچاق دام و کالا از جمله اولویت‌های پلیس در سال ۹۸ است.

وی با اشاره به لزوم برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال با تلاش پلیس، افزود: آرامش معنادار امسال در چهارشنبه آخر سال به ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه برمی گردد که البته تلاش‌های نیروی انتظامی در این رابطه بی علت نیست و امیدواریم امروز کم حادثه‌ترین مراسم چهارشنبه سوری را طی کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس باید حافظ امنیت علم آموزی، کسب و کار باشد و همواره تلاش کند تا ضمن پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی خودش را در تراز پلیسی با اخلاق و متدین قرار دهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی متدین و انقلابی است گفت: رسالت نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است تا ضمن اقتدار بتواند برای مردم مهربان و برای مخلان امنیت قاطع و سرسخت باشد.

وی گفت: پلیس، چون خود حافظ نظم و امنیت است، نباید بی نظم و مخل امنیت باشد و تا همواره مردم با دیدن پلیس در جاده، خیابان و حتی همسایگی محل سکونت احساس آرامش کنند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر پلیس هوشیار، عادل، مقتدر و در بزنگاه‌های حساس حضور داشته باشد، ویترین بسیار متعالی برای نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، انتخاب فرمانده جدید انتظامی قزوین را منطبق بر تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و بر ضرورت جوان گرایی پلیس در راستای توسعه امنیت تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار