پذیرش بیش از ۲۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان ۲۱ هزار و ۲۷۷ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

پذیرش ۲۱ هزار و ۲۷۷ مسافر نوروزی در مراکز ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا طراوت در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس منطقه دلوار از اسکان بیش از ۲۱ هزار و ۲۷۷ گردشگر در مراکز و مدارس استان خبر داد و گفت: از ۲۸ اسفند تا یک فروردین این تعداد گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب ۵ هزار و ۷۱۳ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

طراوت افزود: ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان در نوروز ۹۸، از ۱۸ هزار و ۴۴۶ نفر فرهنگی در قالب ۵ هزار و ۱۲۵ خانوار میزبانی کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی به ۵۹ هزار و ۷۱۷ نفر-روز می‌رسد.

وی تصریح کرد: دلوار به دلیل آوازه استعمارستیزی سردار جنوب رییس علی و یارانش، مردم دلاور دلوار، ساحل زیبا و بازار، مکان‌های تاریخی و همچنین نزدیکی به مرکز استان مورد توجه ویژه گردشگران می‌باشد.

طراوت در ادامه یادآور شد: این منطقه به دلیل نزدیکی به دریا، دارای ساحلی بکر برای استفاده گردشگران است و همواره با استقبال مسافران روبرو است.

وی تصریح کرد: روستا‌های جنوبی دلوار فضای دلپذیری دارد وتفریح در این سواحل برای خانواده‌ها به دلیل آرامش و خلوت بودن از امتیازات این منطقه است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان این که ستاد فرهنگیان اسکان استان آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را دارد گفت: در استان بیش از ۲۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال است که این تعداد پایگاه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

رییس آموزش و پرورش دلوار نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و عنوان کرد: در پایان روز پنج شنبه یکم فروردین، ۴۶۹ نفر در قالب ۸۱ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان دلوار پذیرش شده‌اند.

زمانی ادامه داد: از این تعداد آمار، ۴۰۸ نفر فرهنگی در قالب ۷۰ خانوار در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان اقامت دارند.

انتهای پیام/م

۸۱ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان دلوار پذیرش شده‌اند

برچسب ها: نوروز ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.