بستر سازی برخورد با مسلمانان شگرد رسانه های غربی

امام جمعه ریگان گفت:زمینه سازی برای برخورد با مسلمانان از شگرد‌های رسانه‌های غربی و سیاستمداران آمریکایی است.

بستر سازی برخورد با مسلمانان شگرد رسانه های غربیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان گفت:رسانه‌های غربی هر حمله‌ای را در هر کجای جهان که باشد اگر عامل آن مسلمان باشد آن را حمله تروریستی معرفی می‌کنند، اما اگر عامل آن حمله غیر مسلمان باشد آن را یک حادثه معمولی تلقی میکند و این نشان از نگاه نژادپرستانه در غرب و اسلام ستیزی و اسلام هراسی در غرب است.

وی افزود:رونمایی از پهباد صاعقه ایران را به چهارمین قدرت پهبادی جهان معرفی کرد. امروزه علاوه بر استفاده‌های نظامی از پهباد‌ها کاربرد‌های غیر نظامی نظیر بارورکردن ابر‌ها نیز استفاده میشود.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت:رزمایش بزرگ پهباد‌های تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران بنام بیت المقدس در خلیج فارس جهان را متوجه نفوذ قدرت ایران در منطقه کرده است.

وی با اشاره به حمله تروریستی به مسلمانان نیوزیلند گفت: رییس جمهور آمریکا یک موج جدیدی از اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در غرب به ویژه در اروپا و آمریکا به راه انداخته است که نمونه بارز آن را میتوان حمله به نمازگزاران در مسجد در نیوزیلند نام برد.

وی با اشاره به دیدار، ولی امر مسلمین با مردم در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: حضرت آقا فرمودند برخی گویندگان و نویسندگان سال ۹۸ را سال تهدید‌ها خوانده اند، اما من این دیدگاه را قبول ندارم و معتقدم سال ۹۸ به توفیق الهی سال فرصت‌ها و امکانات و گشایش ملت ایران خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت:دشمن به دنبال نا امید کردن ملت ایران است؛ لذا اینچنین جنگ روانی و تمام عیار به راه انداخته است که سال ۹۸ را سال تهدید و تحریم معرفی کند. آقا فرمودند: افرادی که دائما تحریم‌ها را به رخ ملت می‌کشند دانسته یا ندانسته تحت تاثیر رجز خوانی یا جنگ روانی دشمنان ایران قرار گرفته اند.

امام جمعه ریگان افزود: جملاتی که رهبر عظیم الشان انقلاب میفرمایند کلمه به کلمه دارای نکاتی هست که باید به آن‌ها توجه کنیم اینگونه نیست که تمام مشکلات صددرصد به تحریم‌ها برگردد. تحریم‌ها درصدی تاثیر داشته، اما سوء مدیریت‌ها و ضعف مدیریت‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم است. امیدواریم سال جدید که سال رونق تولید است مسئولین و ملت و دولت به کمک همدیگر بتوانند مشکلات معیشتی قشر ضعیف را حل کنند.
انتهای پیام/ح

برخورد با مسلمانان حمله رسانه غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار