تظاهرات مخالفان تغییر قوانین اینترنتی اروپا در آلمان

ده‌ها هزار نفر از مردم آلمان با ابراز نگرانی از اصلاحات قوانین اینترنتی اتحادیه اروپا با حضور در خیابان‌های شهر‌های مختلف این کشور تظاهرات کردند.

تظاهرات مخالفان تغییر قوانین اینترنتی اروپا در آلمانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ­خبرگزاری د.پ.آ، هزاران نفر از مخالفان اصلاحات قوانین اینترنتی اتحادیه اروپا در آلمان تظاهرات کردند.

ده‌ها هزار نفر از مردم آلمان با ابراز نگرانی از اینکه اصلاحات قوانین مربوط به نسخه برداری اتحادیه اروپا می‌تواند منجر به سانسور آنلاین شود با حضور در خیابان‌های شهر‌های مختلف این کشور تظاهرات کردند.

­خبرگزاری د.پ.آ گزارش داد، ۴۰ هزار نفر از معترضان در مونیخ با حمل پلاکارد‌هایی که بر روی آن‌ها نوشته بود "اینترنت هایتان را نجات دهید" بزرگترین تظاهرات ضد اصلاحات قوانین اینترنتی اتحادیه اروپا را برگزار کردند.

همچنین هزاران نفر از دیگر مخالفان اصلاحات قوانین اینترنتی با برپایی تظاهرات کوچکتر در شهر‌های کلن، هامبورگ، هانوفر، برلین و دیگر شهر‌های این کشور به لایحه اصلاحات قوانین اینترنتی اتحادیه اروپا اعتراض کردند.

گزارش‌ها حاکی است این لایحه قرار است این هفته در پارلمان آلمان بررسی شود.

جنجالی‌ترین بخش این قوانین مربوط به شرکت‌های اینترنتی شامل یوتیوب و فیس بوک است که مسئولیت موارد نسخه برداری که بر روی صفحه‌های آن‌ها بارگذاری می‌شود را برعهده دارند.

طرفداران این قوانین معتقدند قوانین جدید دستمزد و پرداختی‌های روزنامه نگاران، هنرمندان و نویسندگان را تضمین می‌کند. این در حالی است که مخالفان بر این باورند، اینگونه اقدامات می‌تواند سبب محدودیت در آزادی بیان، و ایجاد موانع در خلاقیت‌های آنلاین و همچنین وادار کردن پایگاه‌های اینترنتی به استفاده از فیلتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار