مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری:

آماده باش۱۲ هزار راهدار در محورهای مواصلاتی/ برفروبی ۴۶۵۵ کیلومتر از جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته

رودباری گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر راهدار با ۹۶۰۰ دستگاه ماشین آلات برای ارایه خدمات راهداری به مسافران نوروزی جادهای آماده هستند.

فعالیت ۱۲ هزار پرسنل راهداری به صورت آماده باش/ برفروبی ۴۶۵۵ کیلومتر از جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشور از دومین روز سال جدید و بارش برف و باران در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور، راهداران در سراسر کشور با حضور درجاده ها، در باز نگه داشتن محور‌ها با اولویت محور‌های اصلی تلاش می‌کنند.

 محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های قبلی و هشدار‌های دستگاه‌های ذیربط مبنی بر تغییرات جوی و بارش نزولات آسمانی، بارش برف و باران در ۲۸ استان و احتمال وقوع سیل وآب گرفتگی، ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان‌ها برای باز نگهداشتن محور‌های مواصلاتی با تعداد ۹۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری با بکارگیری ۱۲ هزار نفر راهدار برای ارایه خدمات راهداری به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به ناوگان راهداری کشور اضافه شد

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ محور اصلی و فرعی دارای بارش برف و باران بوده که در حدود ۴۶۵۵ کیلومتر باند برفروبی شده و مقدار ۱۵۷۰ تن شن و نمک مصرف شده است.  

 رودباری توصیه کرد با توجه به احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی و همچنین لغزندگی محور‌های کوهستانی و برف گیر، هموطنان در صورت نیاز به انجام سفر‌های ضروری، لازم است قبل از عزیمت به سفر از طریق سامانه جامع ۱۴۱ (تلفن، تارنما و نرم افزار کاربردی تلفن همراه) از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

بارش برف وباران دربیش از ۳۰۰ محور اصلی و فرعی طی ۲۴ ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار