نوبخت ابلاغ کرد:

صدور تخصیص دوباره ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه برای استان های گلستان و مازندران

رئیس سازمان برنامه و بودجه از صدور تخصیص دوباره ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه برای هر یک از استان های گلستان و مازندران خبر داد.

ب.دجهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های گلستان و مازندران با تخصیص اعتبار دوباره، از مسئولان این دو استان خواست تا میزان خسارت ناشی از سیل اخیر را برای تخصیص بودجه جبرانی، برآورد و اعلام کنند.

در این ابلاغیه یادآوری کرد: بارندگی روز‌های گذشته با وجود ارزشمند بودن در دوره خشکسالی‌های اخیر، به اموال و اثاثیه شهروندان استان‌های مازندران و گلستان خسارت فراوانی وارد کرد.

وی افزود: مطابق ابلاغ رییس جمهوری صدور تخصیص دوباره ۱۰۰ میلیارد ریال تنخواه برای هر یک از استانداری‌های یادشده ابلاغ می‌شود.


بیشتر بخوانید: آزادسازی مسیل‌ها و رودخانه‌های تصرف شده/فقط ۲ روستای مازندران درگیر آبگرفتگی است/آماده باش راهدارخانه‌های ۵ استان 


معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: به بنیاد مسکن و سازمان‌های مدیریت دو استان ابلاغ می‌شود تا در همکاری باسازمان مدیریت بحران، همزمان با ارائه کمک‌های اضطراری به آسیب دیدگان، نسبت به ارزیابی خسارات وارد شده به شهروندان اقدام کرده و از میزان خسارت به هر خانوار برای تخصیص کمک‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به سازمان برنامه و بودجه گزارشی ارسال کنند.

گفتنی است: شب گذشته وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با شبکه خبر، برآورد اولیه خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل در استان‌های مازندران و گلستان را ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یکی از مشکلات اساسی در استان مازندران را وجود نداشتن سدسازی کافی اعلام کرد.

انتهای پیام/

نوبخت: میزان خسارت ناشی از سیل اخیر  برای تخصیص بودجه جبرانی، برآورد و اعلام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار