در پی مسدود شدن برخی از محور‌های استان کرمان صورت گرفت؛

اسکان ۱۴۰۰ مسافر دراماکن متبرکه غرب کرمان

در پی ناپایداری‌های جوی و مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی غرب استان کرمان بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در اماکن متبرکه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر اسکان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پی بارندگی‌های شب گذشته همراه با وزش تند باد شدید در برخی از در محور‌های مواصلاتی شمال و غرب استان کرمان شامگاه گذشته بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در محل اماکن متبرکه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر اسکان داده شدند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان شب گذشته درجلسه ستاد بحران شهرستان سیرجان با اعلام آمادگی اماکن زیارتی، مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی گفت: خدمات اسکان زائر سرا‌های امامزاده علی (ع) در اختیار یک هزار مسافر نوروزی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف با اجرای طرح آرامش بهاری در اماکن متبرکه از قبل آمادگی جهت میزبانی و خدمان اسکان به مسافران را پیش بینی کرده است، افزود: کلیه خدمات پذیرایی و اسکان در بقاع متبرکه شهرستان به صورت ۲۴ ساعته تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

حجت الاسلام حمید رضا حسین رضا یی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر در گزارشی از آخرین وضعیت اسکان مسافران نورزی گرفتار در مسیر‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: با اعلام هماهنگی با هلال احمر و فرمانداری بردسیر ۴۰۰ نفر از مسافران نوروزی در رواق‌های امامزادهه سید محمد (ع) اسکان داده شدند.

وی افزود: حجت الاسلام کرمانی امام جمعه شهرستان، مسئولان بازرسی استان و هلال احمر با حضور در امامزاده طی بازدید‌های از روند خدمات ارائه شده به مسافران به جهت تسریع و آمادگی در روند کمک رسانی و اسکان مسافران از دست اندر کاران اداره اوقاف تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است: در راستای برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان در شرایط بروز تغییرات آب و هوایی وناپایداری‌های جوی این اماکن مقدس در آمادگی کامل خدمت رسانی به مسافران نورزی قرار دارند.

انتهای پیام/ی

برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار