مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با ایام تعطیلات نوروزی در جوار ۲۱ امامزاده و بقعه متبرکه کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان پیرامون برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار آستان امامزادگان و بقاع متبرکه کرمان گفت: این طرح در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب گردشگری و فرهنگی، از ۲۸ اسفند ماه در جوار ۲۱ امامزاده و بقعه شاخص استان کرمان اجرا و تا ۱۴ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح مبلغین اعزامی و بومی، اعضای هیئت امناء، دست اندرکاران و بازرسان ادارات اوقاف و خادمین اماکن متبرکه حضور فعال دارند گفت: با حضور ۴۵ مبلغ اعزامی و روحانیون مستقر درامامزادگان خیمه‌های معرفت شامل: غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره، کودکان، برگزاری نماز جماعت و ... در اماکن متبرکه راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام تدینی در همین راستا افزود: همچنین خدمات رفاهی به مسافران ارائه و ایستگاه‌های سلامت راه اندازی می‌شود و با آمادگی کامل اماکن مجری طرح خدمات اسکان در زائر سرا‌های بقاع در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی برپایی سفره‌های هفت سین، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری را ازجمله برنامه‌های لحظه تحویل سال نو درامامزادگان ذکر کرد و گفت: بقاع متبرکه از جمله اماکنی هستندکه در طول سال تعطیلی ندارند و در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی در این ایام اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی در جوار اماکن متبرکه استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ی

آرامش بهاری در بقاع متبرکه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.