مراحل فنی «ساغر» به پایان رسید

مراحل فنی فیلم سینمایی «ساغر» به اتمام رسیده و این فیلم آماده نمایش است.

مراحل فنی «ساغر» به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن مراحل فنی «ساغر» (زنگار) این فیلم آماده نمایش است و در حال حاضر برنامه ریزی‌های آن برای اکران انجام می‌شود.

فیلمبرداری این اثر اواخر سال گذشته انجام شده و بازیگرانی چون؛ هاوار قاسمی، آزیتاترکاشوند، جلیل فرجاد در آن به ایفای نقش پرداختند.

«ساغر» (زنگار)، اولین فیلم بلند عباس جهانبخش در مقام کارگردانی است که پیش از این در حوزه تهیه‌کنندگی سینما فعالیت کرده است. او سابقه همکاری با کیانوش عیاری و ... را در کارنامه خود دارد.

از فیلم‌هایی که جهانبخش پیش از این تهیه کرده می‌توان به آثاری، چون دایان باخ، آرزوی بزرگ، چشم هایم برای تو و. اشاره کرد.

«ساغر» داستان پسری جوان با بازی هاوار قاسمی را روایت می‌کند که بعد از آزادی از زندان در می‌یابد، مادرش، زن دوست صمیمی پدرش شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: عباس جهانبخش، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: اهورا قاسمی، صداگذار: امرا آذری، تدوین: امیر ادیب‌پرور، موسیقی: افشین عزیزی، طراح صحنه: کیارش قوام‌زاده، طراح لباس: نازی خاتمی، مدیر تدارکات: فرید آقااکبری، مدیر تولید: ناصر ملکی، مجری طرح: احمدرضا پاکزاد و ...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار