رئیس بنیاد مسکن فسا؛

خسارت به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در فسا

رئیس بنیاد مسکن فسا از خسارت به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در بارش اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد انصاری جابری رئیس بنیاد مسکن فسا از آمار نهایی خسارات وارده به منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۱۳ واحد مسکونی روستایی و ۹۶ واحد شهری دچار آسیب‌دیدگی شدند.

وی با اشاره به مصوبه هیئت‌وزیران، افزود: برای ساخت مسکن شهری ۵۰ میلیون وام با بهره پنج درصد به همراه ۱۲ میلیون بلاعوض و همچنین برای ساخت منازل روستایی تخریب‌شده نیز ۴۰میلیون وام قرض الحسنه با سود چهار درصد به همراه ۱۰ میلیون بلاعوض در نظر گرفته‌شده است.

انصاری جابری ادامه داد: وام معیشتی و حوادث به‌علاوه وام تعمیر مسکن هرکدام ۱۵ میلیون به همراه ۵ میلیون بلاعوض تصویب‌شده که برای منازل شهری و روستایی یکسان است.

وی بیان کرد: همچنین منازل شهری که در بافت فرسوده قرار دارند، تا ۲ طبقه پرونده رایگان برای ساخت به صاحبان آن داده می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن فسا در خصوص شرایط اخذ تسهیلات، تصریح کرد: داشتن نامه از شهرداری، بازدید کارشناسان بنیاد مسکن و ارزیابی خسارات وارده به واحدها، تشکیل پرونده در بنیاد مسکن و معرفی آن‌ها به بانک‌های عامل از مراحل تخصیص تسهیلات به صاحبان منازل تخریب‌شده و آسیب‌دیده در بارش اخیر است.

انصاری جابری اظهار کرد: مراجعه کنندگان در صورت داشتن سند منزل، نیاز به ضامن نداشته و در غیر این صورت دو ضامن کارمند به همراه چک برای اخذ وام نیاز است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار