تصمیم احمقانه سارق برای فرار از دست پلیس! +فیلم

تصمیم باورنکردنی و احمقانه یک سارق برای فرار از دست پلیس سوژه رسانه‌ها شد.

تصمیم احمقانه سارق برای فرار از دست پلیس! + فیلم//////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصمیم باورنکردنی سارق احمق برای فرار از دست پلیس سوژه رسانه‌ها شد. این سارق جوان پس از آنکه متوجه شد پلیس هویت و آدرس محل سکونتش را پیدا کرده و در پشت درب آپارتمانش برای دستگیری او حضور دارد تصمیم  احمقانه‌ای گرفت. این مرد پس از مراجعه پلیس به آپارتمان محل سکونتش با خروج از پنجره برج  محل سکونتش تصمیم گرفت از دست پلیس فرار کند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که این سارق جوان در تاریخ ۲۴ مارس به یک مرکز خرید در شهر هون نان چین مراجعه کرد و با تهدید چاقو صاحب یک فروشگاه را مجبور کرد تا مبلغ ۱۰۰۰۰ یوان چین (۱۵۰۰ دلار آمریکا) را به کارت او واریز کند. پس از این سرقت پلیس محلی چین با استفاده از ویدئو‌هایی که توسط دوربین‌های مدار بسته تهیه شده بود توانست هویت این مرد جوان را شناسایی و محل زندگی او را در نزدیکی منطقه "نینگ ژیانگ" پیدا کند.

پلیس پس از باز کردن درب آپارتمان در حالی که از حضور مرد جوان در خانه مطمئن بود، اما نتوانست او را پیدا کند. پس از چند دقیقه جستجو یکی از ماموران پلیس متوجه شد که سارق جوان با خروج از لبه پنجره طبقه ۲۳ این آپارتمان، از آن آویزان شده است. در ویدئویی که توسط ماموران پلیس تهیه شده است این مرد جوان را در حالی که در لبه پنجره طبقه ۲۳ آپارتمان و در ارتفاع ۶۰ متری از زمین حضور دارد نشان می‌دهد. پس از چند دقیقه گفتگوی پلیس با سارق او در حالی که هیچ راهی برای فرار نداشت مجبور شد خود را به پلیس تسلیم کند.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست این سارق جوان آیا مرتکب سرقت‌های دیگری شده است یا خیر. تحقیقات پلیس محلی چین در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/

لحظه نفس گیر دستگیری سارق فراری توسط پلیس!

برچسب ها: سارق ، دزد ، پلیس ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
عجیبه چینی ها هم دزدی رو یاد گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۵:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
مگه ژاپنی ها هم دزدی می کنند
میگن همشون سیرسیر هستند وهمچی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
دوست عزیز این دزده ژاپنی نیست،چینی هست.
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۵:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
این چه مدل گریه کردن؟!